
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Daimler pasitelks konkurento BMW strategiją
Po nesėkmingos sąjungos su „Chrysler“ grupe „Daimler“ ketina pamiršti bet kokius susijungimus ar kitų gamintojų įsigijimą ir rengiasi pasinaudoti pagrindinio varžovo BMW sėkmingai įgyvendinama savarankiškos markės strategija. „Daimler“ vadovas Dieteris Zetsche Vokietijos laikraščiui „Welt am Sonntag“ teigė nematąs markių, kurias įsigijus būtų galima sutvirtinti „Mercedes-Benz“ pozicijas.
D.Zetsche dar visai neseniai sudarė sandorį su investicine bendrove „Cerberus Capital Management“ dėl „Chrysler“ grupės pardavimo ir tikina, kad dabar „Daimler“ planuoja pirkėjams pateikti puikius prestižinius automobilius, gauti didelę pelno maržą, gerai sutarti su profsąjungomis ir siūlydama aukščiausio lygio produktus bei paslaugas įgyvendinti akcininkų ir pirkėjų lūkesčius.
Interviu „Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung“ D.Zetsche pastebėjo, kad „Mercedes-Benz“ rinkoje užima aukščiausias pozicijas, tad sąjunga su bet kokia kita marke susilpnintų jos padėtį. Anot vadovo, jokios kitos markės įsigijimas nesustiprintų „Mercedes-Benz“ įvaizdžio ir nepadidintų bendrovės pelningumo.
Po nesėkmingo bandymo reanimuoti „MG Rover“ grupę 2000 m. šį gamintoją Didžiosios Britanijos verslininkų konsorciumui pardavusi BMW dabar kratosi bet kokio pernelyg artimo bendradarbiavimo ir laikosi požiūrio, kad susijungimai ir aljansai gali tik pakenkti markei.
Gegužė 30, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą