Daimler pasitelks konkurento BMW strategiją

Po nesėkmingos sąjungos su „Chrysler“ grupe „Daimler“ ketina pamiršti bet kokius susijungimus ar kitų gamintojų įsigijimą ir rengiasi pasinaudoti pagrindinio varžovo BMW sėkmingai įgyvendinama savarankiškos markės strategija. „Daimler“ vadovas Dieteris Zetsche Vokietijos laikraščiui „Welt am Sonntag“ teigė nematąs markių, kurias įsigijus būtų galima sutvirtinti „Mercedes-Benz“ pozicijas.

D.Zetsche dar visai neseniai sudarė sandorį su investicine bendrove „Cerberus Capital Management“ dėl „Chrysler“ grupės pardavimo ir tikina, kad dabar „Daimler“ planuoja pirkėjams pateikti puikius prestižinius automobilius, gauti didelę pelno maržą, gerai sutarti su profsąjungomis ir siūlydama aukščiausio lygio produktus bei paslaugas įgyvendinti akcininkų ir pirkėjų lūkesčius.

D.Zetsche

Interviu „Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung“ D.Zetsche pastebėjo, kad „Mercedes-Benz“ rinkoje užima aukščiausias pozicijas, tad sąjunga su bet kokia kita marke susilpnintų jos padėtį. Anot vadovo, jokios kitos markės įsigijimas nesustiprintų „Mercedes-Benz“ įvaizdžio ir nepadidintų bendrovės pelningumo.

Po nesėkmingo bandymo reanimuoti „MG Rover“ grupę 2000 m. šį gamintoją Didžiosios Britanijos verslininkų konsorciumui pardavusi BMW dabar kratosi bet kokio pernelyg artimo bendradarbiavimo ir laikosi požiūrio, kad susijungimai ir aljansai gali tik pakenkti markei.

Gegužė 30, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: