„Daimler“ nebus dalijamas į sunkvežimių ir automobilių gamybos bendroves

„Daimler“ komercinių automobilių padalinio vadovas Andreas Renschleris laikraščiui „Welt am Sonntag“ teigė, jog kol kas Vokietijos bendrovė neplanuoja atskirti sunkvežimių ir automobilių gamybos verslo. Anot jo, pridėtinę vertę galima kurti ir esant dabartinei struktūrai. Diskusijas apie „Daimler“ skaidymą paskatino analitikų pastebėjimas, kad bendrovės vertė yra 25% mažesnė už jos padalinių vertę.

„Daimler“ yra didžiausias pasaulyje komercinių automobilių ir sunkvežimių gamintojas, valdantis „Mercedes-Benz“, „Mitsubishi Fuso“, „Freightliner“ ir „Western Star“ markes. Be to, „Daimler“ padalinys „EvoBus“ gamina „Mercedes-Benz“ ir „Setra“ autobusus.

“Mercedes-Benz Zetros”

„Daimler“ teigimu, antrąjį šių metų ketvirtį lengvųjų automobilių gamybos padalinio preliminarus ikimokestinis pelnas (EBIT) sudarė 1,376 mln. eurų (4,751 mln. Lt), sunkvežimių padalinio – 300 mln. eurų (1,036 mln. Lt), furgonų – 127 mln. eurų (439 mln. Lt), autobusų – 79 mln. eurų (273 mln. Lt) ir finansinių paslaugų – 171 mln. eurų (590 mln. Lt). Anot bendrovės, komercinių automobilių padalinio rezultatai gerėjo dėl pardavimų augimo pagrindinėse rinkose ir stabilaus kaštų mažinimo.

Liepa 20, 2010   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Komentarai

  • Pedro

    I agree up to a certain point. Communication is cauicrl. Providing a 30 page terms of use policy with unreadable text isn’t the way to go. But if we forget about that, my main issue is that the chosen business model forces these companies to exploit the user, his relations and his data. A company that has a business model based upon user value instead of network value, would not have privacy issues. They would provide the user easy to use privacy controls, and not exploit the user and his interactions.@David Google falls into that category as well, especially when you are logged into a Google account

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: