
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Daimler“ nebus dalijamas į sunkvežimių ir automobilių gamybos bendroves
„Daimler“ komercinių automobilių padalinio vadovas Andreas Renschleris laikraščiui „Welt am Sonntag“ teigė, jog kol kas Vokietijos bendrovė neplanuoja atskirti sunkvežimių ir automobilių gamybos verslo. Anot jo, pridėtinę vertę galima kurti ir esant dabartinei struktūrai. Diskusijas apie „Daimler“ skaidymą paskatino analitikų pastebėjimas, kad bendrovės vertė yra 25% mažesnė už jos padalinių vertę.
„Daimler“ yra didžiausias pasaulyje komercinių automobilių ir sunkvežimių gamintojas, valdantis „Mercedes-Benz“, „Mitsubishi Fuso“, „Freightliner“ ir „Western Star“ markes. Be to, „Daimler“ padalinys „EvoBus“ gamina „Mercedes-Benz“ ir „Setra“ autobusus.
“Mercedes-Benz Zetros”
„Daimler“ teigimu, antrąjį šių metų ketvirtį lengvųjų automobilių gamybos padalinio preliminarus ikimokestinis pelnas (EBIT) sudarė 1,376 mln. eurų (4,751 mln. Lt), sunkvežimių padalinio – 300 mln. eurų (1,036 mln. Lt), furgonų – 127 mln. eurų (439 mln. Lt), autobusų – 79 mln. eurų (273 mln. Lt) ir finansinių paslaugų – 171 mln. eurų (590 mln. Lt). Anot bendrovės, komercinių automobilių padalinio rezultatai gerėjo dėl pardavimų augimo pagrindinėse rinkose ir stabilaus kaštų mažinimo.
Liepa 20, 2010 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
Pedro
I agree up to a certain point. Communication is cauicrl. Providing a 30 page terms of use policy with unreadable text isn’t the way to go. But if we forget about that, my main issue is that the chosen business model forces these companies to exploit the user, his relations and his data. A company that has a business model based upon user value instead of network value, would not have privacy issues. They would provide the user easy to use privacy controls, and not exploit the user and his interactions.@David Google falls into that category as well, especially when you are logged into a Google account
Parašykite komentarą