
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Daimler“ ir „Cerberus“ vėl ginčijasi dėl „Chrysler LLC“ nuosmukio
JAV automobilių gamintoją „Chrysler LLC“ valdanti investicinė bendrovė „Cerberus Capital Management“ reikalauja, kad ankstesnis „Chrysler“ savininkas „Daimler“ jai sumokėtų per 7 mlrd. dolerių (18 mlrd. Lt) patirtiems nuostoliams kompensuoti. „Daimler“ tvirtina, kad šis reikalavimas neturi jokio pagrindo. 2007 m. rugpjūtį „Daimler“ už 7,2 mlrd. dolerių (18,7 mlrd. Lt) pardavė 80,1% „Chrysler“ akcijų minėtai investicinei bendrovei, o sau pasiliko 19,9% paketą.
Walter P. Chrysler greta 1924 m. “Chrysler Six”
Manoma, kad šį konfliktą pakurstė „Cerberus“ siekiai perimti „Daimler“ priklausančias akcijas, nes taip būtų daug lengviau surasti naują „Chrysler“ pirkėją. „Daimler“ savo ruožtu taip pat siekia parduoti turimas „Chrysler“ akcijas, kad ir tam pačiam „Cerberus“, tačiau neketina jų atiduoti veltui.
„Cerberus“ tikina, kad 2007 m. vasario-rugpjūčio mėnesiais „Daimler“ išesmės pakeitė „Chrysler“ automobilių lizingavimo ir finansavimo politiką. Tuomet šis žingsnis smarkiai pagyvino pardavimus, tačiau perkėlė riziką finansinių paslaugų padaliniui „Chrysler Financial“. Anot „Cerberus“, „Daimler“ padarė jai žalos ir kitais būdais, tačiau konkrečių pavyzdžių neįvardijo.
1946-1948 m. “Chrysler Town & Country”
Š iuo metu „Chrysler“ padėtis ištrijų JAV automobilių gamintojų yra bene prasčiausia: vien trečiąjį ketvirtį jo nuostoliai siekė 3 mlrd. dolerių (8 mlrd. Lt). Iki finansinės krizės pradžios „Cerberus“ skelbė, kad „Chrysler“ veiklos rezultatai atitinka jų lūkesčius, tačiau dabar reikalai smarkiai pašlijo. Pastaruoju metu investicinė bendrovė intensyviai ieškojo, kam galėtų parduoti šį gamintoją: neseniai nutrūko derybos dėl galimo susijungimo su „General Motors“, taip pat buvo mėginama sudominti „Fiat“, „Tata Motors“ bei „Shanghai Automotive Industry Corporation“ (SAIC). 2006 m. „Cerberus“ įsigijo ir 51% „General Motors“ finansinių paslaugų padalinio GMAC akcijų, tad šios investicinės bendrovės padėtis dabar išties nepavydėtina.
Gruodis 15, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą