
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Chrysler LLC“ pristato du naujus modelius
„Fiat“ valdomas JAV automobilių gamintojas „Chrysler LLC“ pristato naujus modelius: 200 ir „Town & Country“, kurie turėtų sustiprinti jo pardavimus iki 2012-2013 m., kuomet pasirodys visiškai nauja, „Fiat“ technologijų pagrindu sukurta modelių karta. Dilerių salonus „Chrysler 200“ ir „Town & Country“ pasieks dar gruodžio mėnesį, o jų reklaminė kampanija prasidės kitų metų pradžioje.
“Chrysler 200″
„Chrysler 200“ yra sukurtas „Sebring“ pagrindu, tačiau gamintojas tvirtina, kad išesmės tai visiškai kitas automobilis. Nuo kitų metų vidurio šį modelį bus galima užsisakyti su „Fiat“ tiekiama dvigubos sankabos automatizuota transmisija, kuri bus komplektuojama kartu su 2,4 ltr. (173 AG) benzininiu varikliu. Pirkėjams bus siūlomas ir 3,6 ltr. V-6 (283 AG) benzininis motoras. „Chrysler 200“ JAV kainuos nuo 19,995 dolerių (50,425 Lt). Naujasis „Town & Country“, kuris Europoje žinomas „Grand Voyager“ vardu, išpradžių bus siūlomas tik su 3,6 ltr. V-6 benzininiu agregatu.
“Chrysler Town & Country”
„Chrysler LLC“ rinkodaros vadovas ir „Chrysler“ markės šefas Olivier Francois pastebi, kad šiems dviems modeliams keliami visiškai skirtingi uždaviniai: 200 turėtų pritraukti naujų klientų ir įsitvirtinti didžiausiame JAV rinkos segmente, kur iki šiol „Chrysler“ buvo tik nereikšmingas žaidėjas, tuo tarpu „Town & Country“ yra vienas savo segmento lyderių, tad su juo siekiama sutvirtinti užimamas pozicijas ir susigrąžinti pirkėjus, kurie dėl aršios konkurencijos rinkosi kitų markių modelius.
Lapkritis 24, 2010 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą