
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Chevrolet Trax“ kovos dėl vietos mažų visureigių segmente
Gegužę pirkėjams buvo pasiūlytas „Chevrolet Trax“, kurio kaina Lietuvoje prasideda nuo 51’312 Lt (su 1,6 ltr. 115 AG benzininiu varikliu). Šis mažas visureigis yra labai artimas „Opel Mokka“ giminaitis, o abu jie gaminami toje pačioje gamykloje Pietų Korėjoje.
Vis dėlto, „General Motors“ mažų ir kompaktinių automobilių vyriausias inžinierius Jamesas Frederico tvirtina, kad tam tikrų skirtumų tarp „Trax“ ir „Mokka“ yra. Lietuvoje bazinis „Mokka“ kainuoja maždaug 3,5 tūkst. Lt daugiau – modelis su 1,6 ltr. 115 AG varikliu kainuoja nuo 54’845 Lt. „Trax“ turi kuklesnį interjerą ir mažiau modernių elektronikos sistemų. Pavyzdžiui, „Trax“ automobilyje negalima „Opel Eye“ sistema, kuri fiksuoja kelio ženklus ir įspėja apie nukrypimą nuo kelio juostos. Vis dėlto, „Trax“ jaunus pirkėjus tikisi pritraukti „MyLink“ sistema, kuri turi didelį liečiamą ekraną ir gali prisijungti prie išmaniojo telefono. „MyLink“ leidžia automobilyje klausytis telefone esančios muzikos, atsakinėti į skambučius, žiūrėti nuotraukas ir vaizdo klipus.
“Chevrolet Trax”
„Trax“ parduodamas Kinijoje, Europoje ir Kanadoje, bet ne JAV, kuriose rinkai atstovauja trečiasis šių mažų visureigių „pusbrolis“ „Buick Encore“. „Chevrolet“ Vokietijos padalinio vadovas Steffenas Raschigas pastebi, jog „Trax“ yra tinkamas modelis tinkamame segmente ir tikisi, jog „Trax“ sudarys 15% „Chevrolet“ pardavimų Vokietijoje, t.y. apie 4,5 tūkst. vnt. per metus. Pastaruoju metu Europoje aukštos sėdėsenos suvilioti vairuotojai hečbekus vis dažniau iškeičia į mažus visureigius.
„Chevrolet Trax“ galima rinktis su 1,6 ltr. (115 AG) bei turbininiu 1,4 ltr. (140 AG) benzininiais ir 1,7 ltr. (130 AG) dyzeliniu varikliais.
Birželis 19, 2013 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą