
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Chevrolet sieks pirmauti Rusijos rinkoje
„General Motors“ sieks, kad „Chevrolet“ Rusijoje atsikovotų populiariausios užsienietiškos markės poziciją. Pasak JAV gamintojo Rusijos padalinio vadovo Warreno Browne,o, „Chevrolet“ pardavimai Rusijoje šiemet turėtų pasiekti 137 tūkst. vnt. Rusijoje veikiančias Europos bendroves vienijančios EBA asociacijos duomenimis, pernai šioje šalyje buvo realizuoti 111,458 „Chevrolet“ automobiliai.
Paskutinį kartą populiariausios užsienietiškos markės poziciją „Chevrolet“ užėmė 2004 m. 2005 m. ją išstūmė „Hyundai“, o pernai į pirmą vietą iškopė „Ford“. „Hyundai“ savo ruožtu planuoja šiais metais pardavimus Rusijoje padidinti iki 115 tūkst. vnt., pernai Pietų Korėjos gamintojas šioje šalyje realizavo 100,685 automobilius. Praeitais metais užsienietiškų automobilių rinkos lyderiu tapęs „Ford“ realizavo 115,985 automobilius ir tikisi, kad šiemet pardavimus pavyks padidinti 30% iki 150 tūkst. vnt. Pasak „Ford“ Rusijos padalinio atstovės spaudai Jekaterinos Kulinenko, gamintojas yra įsitikinęs savo galimybėmis pasiekti užsibrėžtą tikslą.
Tiek „Chevrolet“, tiek ir „Ford“ savo pardavimus tikisi padidinti dėl Rusijoje sparčiai augančios užsienietiškų automobilių paklausos. „PricewaterhouseCoopers“ duomenimis, praeitais metais Rusijos rinka ūgtelėjo 22% iki 1,8 mln. automobilių, išjų net 1 mln. vnt. sudarė užsienietiškų markių modeliai. W.Browne,as teigė, jog „Chevrolet“ pardavimai turėtų išaugti dėl padidėjusio klientų pasitenkinimo, patrauklių modelių bei plečiamo dilerių tinklo. Pasak vadovo, „Chevrolet“ atstovų tinklas šiemet padidės nuo 92 iki daugiau kaip 100 salonų.
Daugiausiai dėmesio „General Motors“ ketina skirti plėtrai miestuose, kuriuose kol kas dominuoja rusiškos markės. Rusijos provincijos miestuose daugelis žmonių dažniausiai rinkdavosi vietinių markių, pavyzdžiui, „Lada“, automobilius. Vis dėlto net ir čia pirkėjai vis dažniau perka saugesnius, patikimesnius ir patrauklesnius vakarietiškus modelius.
„General Motors“ planuoja, kad bendri jo pardavimai Rusijoje šiemet padidės iki 175 tūkst. vnt.: be 137 tūkst. „Chevrolet“ čia dar tikimasi realizuoti 38 tūkst. „Opel“, „Saab“, „Cadillac“ ir „Hummer“ automobilių. EBA duomenimis, pernai „General Motors“ pardavimai Rusijoje sudarė 132,600 vnt. „Ernst & Young“ analitikas Ivanas Bončevas mano, kad JAV gamintojo planai yra gana realūs, nes rinka auga labai sparčiai.
Vasaris 26, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
giedre
?
Parašykite komentarą