
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Chevrolet” išplės savo dilerių tinklą Europoje
Siekdama išlaikyti augimo tempus „Chevrolet Europe“ ketina plėsti savo dilerių tinklą. Planuojama, kad per artimiausius penkerius metus Rusijoje, Turkijoje ir Centrinėje bei Rytų Europoje bus atidaryta apie 150 naujų šios markės salonų. „Chevrolet“ taip pat siekia turėti daugiau atstovų tankiausiai apgyvendintuose Vakarų Europos regionuose.
„Chevrolet Europe“ vadovas Wayne,as Brannonas teigė, kad išpradžių ketinama peržiūrėti dabartinį „General Motors“ prekybos tinklą Europoje ir įvertinti, ar šie dileriai pajėgūs imtis prekybos dar ir „Chevrolet“ automobiliais. Š iemet ketinama atidaryti 80 naujų „Chevrolet“ salonų, dauguma jų duris atvers Rusijoje, Rumunijoje ir Turkijoje. „Chevrolet“ ketina atidaryti atskirus savo salonus arba dalintis erdve su kitomis „General Motors“ markėmis – „Opel“/„Vauxhall“ ir „Saab“.
Š veicarijoje Ciuricho mieste įsikūręs „Chevrolet Europe“ nuo 2005 m. sausio prekiauja „General Motors“ valdomos Pietų Korėjos bendrovės „GM Daewoo Auto & Technology“ pagamintais automobiliais. Anksčiau šio gamintojo modeliai buvo žinomi „Daewoo“ vardu.
Praeitų metų pabaigoje „Chevrolet Europe“ turėjo 1,904 dilerius. Apie 750 jų prekiavo ir kitų „General Motors“ markių automobiliais, o 300 – kitų gamintojų modeliais. Likusiuose salonuose buvo prekiaujama tik „Chevrolet“ automobiliais. Centrinėje ir Rytų Europoje „Chevrolet“ turi 380 dilerių, išjų apie 300 jų prekiauja ir kitų markių modeliais.
W.Brannonas tikino, kad augant „Chevrolet“ pardavimams plėsis ir šios markės prekybos tinklas. 2005 m. „Chevrolet Europe“ pardavė 240,5 tūkst. automobilių ir pirmą kartą užėmė daugiau nei 1% Europos rinkos. Vadovas tikisi, kad pristačius vidutinį visureigį „Captiva“, didelį sedaną „Epica“ ir mažą modelį „Aveo“ „Chevrolet“ pardavimai šiemet išaugs per 10%.
Balandis 26, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą