
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Chevrolet gamą galbūt papildys Dacia Logan varžovas
Aukšto lygio „General Motors“ vadovai prasitarė, kad gamintojas svarsto galimybę pateikti nebrangų kompaktinį automobilį, kuris galėtų varžytis su sėkmingu „Dacia Logan“ modeliu bei „Toyota“ planuojamu kukliu automobiliu. Š is besivystančioms rinkoms skirtas „General Motors“ modelis veikiausiai būtų kuriamas naudojant prailgintą mažo automobilio architektūrą, kurios pagrindu bus gaminama ir kitos kartos „Opel Corsa“.
„General Motors“ ir „Toyota“ vilioja 2004 m. debiutavusio kompaktinio sedano „Logan“ sėkmė, kuri nustebino nemažai automobilių pramonės žinovų. Kuklusis „Dacia“ modelis kainuoja maždaug nuo 6,400 eurų (22,100 Lt), o jo pardavimai praeitais metais siekė 247,514 vnt. „Dacia“ bendrovę valdančio „Renault“ gamintojo šefas Carlosas Ghosnas tikisi, kad iki 2009 m. „Logan“ metiniai pardavimai priartės prie 1 mln. vnt. ir sudarys beveik trečdalį „Renault“ grupės pardavimų.
Nebrangus „General Motors“ modelis turėtų būti parduodamas tose pačiose rinkose kaip ir „Logan“: Rusijoje, Indijoje, Centrinėje Europoje bei Pietų Amerikoje. Be to, šis automobilis gali būti pasiūlytas ir Kinijos rinkai. Š iuo metu JAV bendrovės inžinieriai rengia keletą kuklaus modelio projektų. Š į automobilį puoš„Chevrolet“ markės ženklelis, o apytikslė debiuto data būtų 2010-2011 m. Dėl šio modelio gamybos „General Motors“ apsispręs iki metų pabaigos.
JAV gamintojo atstovas spaudai pripažino, kad reikia atsižvelgti į besivystančių rinkų poreikius. Kuklus „General Motors“ modelis veikiausiai būtų gaminamas „GM Daewoo Auto & Technology“ gamyklose Pietų Korėjoje arba Brazilijos padalinyje „GM do Brazil“. Anonimu panorėjęs likti bendrovės atstovas teigė, jog bus pasirinkta efektyviai dirbanti gamykla, galinti pasiūlyti mažus gamybos kaštus, o šiuo metu išvisų „General Motors“ padalinių tai įmanoma tik Brazilijoje ir Pietų Korėjoje.
Apie galimybę kurti pigų modelį neseniai prabilo ir naujasis „PSA/Peugeot-Citroen“ vadovas Christianas Streiffas. Pasak jo, tai turėtų būti ne jau gaminamo automobilio kopija, o visiškai naujas modelis, kuris atitiktų pirkėjų poreikius po ketverių-penkerių metų. Iki šiol PSA laikėsi nuomonės, kad besivystančiose rinkose pirkėjai mieliau rinksis ne kuklius naujus automobilius, o naudotus, bet rafinuotus modelius.
„Toyota“ pigus modelis pasirodys iki 2010 m. ir kainuos 4,500-5,300 eurų (15,500-18,300 Lt). Š is automobilis bus skirtas Kinijos, Indijos, Brazilijos ir kitų besivystančių šalių rinkoms. Dėl gamybos vietos Japonijos bendrovė apsispręs iki metų pabaigos, tačiau „Reuters“ pranešė, kad jis veikiausiai bus gaminamas Indijoje.
Visai neseniai „Renault“ vadovas C.Ghosnas puse lūpų užsiminė, kad jau kuriamas naujos kartos „Logan“ modelis, kuris kainuos tik 2-4 tūkst. eurų (7-14 tūkst. Lt).
Vasaris 28, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą