
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Chevrolet“ Europos rinkai pasiūlys „Cruze“ hečbeką
„General Motors“ valdomas Pietų Korėjos gamintojas „GM Daewoo“ planuoja Paryžiaus automobilių parodoje pristatyti kompaktinį hečbeką „Cruze“ ir taip sustiprinti savo pozicijas Senajame žemyne. Š iuo metu europiečiams siūlomas tik „Cruze“ sedanas, bet „Chevrolet Europe“ vadovas Wayne,as Brannonas pastebi, jog 65% Senajame žemyne parduodamų kompaktinių automobilių yra hečbekai, tad „Cruze“ hečbeko versija leis tapti rimtu masiniu žaidėju šiame regione. Vadovas žada, kad „Cruze“ hečbekas, kaip ir kiti šios markės modeliai, pasižymės geru kainos ir kokybės santykiu.
“Chevrolet Cruze” hečbekas
W.Brannono teigimu, „Cruze“ yra labai sėkmingas automobilis: šiuo metu jis parduodamas 70 pasaulio šalių ir, aplenkęs „Aveo“, jau tapo populiariausiu „Chevrolet“ modeliu. Paryžiaus parodoje „Cruze“ hečbekas bus pademonstruotas dar kaip koncepcinis modelis, tačiau jau kitų metų vasarą jis turėtų pasirodyti prekyboje.
“Chevrolet Cruze” hečbekas
Paryžiuje bus galima išvysti ir pirmąjį Europos rinkai skirtą „Chevrolet“ vienatūrį – „Orlando“, kuris turėtų varžytis su tokiais modeliais kaip „Volkswagen Sharan“ bei „Ford Galaxy“.
“Chevrolet Orlando”
Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenimis, šių metų sausio-rugpjūčio mėnesiais „Chevrolet“ registravimas Europoje sumažėjo 8% iki 117 tūkst. vnt. Š į smukimą nemaža dalimi lėmė Vakarų Europos valstybėse pasibaigusios naujų automobilių pirkimo skatinimo programos, dėl kurių praeitais metais nedidelių ir nebrangų automobilių paklausa buvo smarkiai išaugusi.
Rugsėjis 24, 2010 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą