
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Carloso Tavareso vadovaujamas PSA rodo pirmuosius atsigavimo ženklus
„Automotive News Europe“ korespondentas Prancūzijoje Bruce’as Gainas pastebi, kad naujajam „PSA/Peugeot-Citroen“ vadovui Carlosui Tavaresui neblogai segasi vykdyti „Sugrįžimo į lenktynes“ („Back in the Race“) pertvarkos planą. Paryžiaus automobilių parodoje C.Tavaresas pastebėjo, jog PSA pirmojo pusmečio laisvų lėšų srautas siekė apie 1,5 mlrd. eurų (5,2 mlrd. Lt), ir, ko gero, nenusileido „Daimler“ ar „General Motors“ rodikliams. Vadovas mano, kad tai puikiai atspindi Prancūzijos gamintojo potencialą.
„Bernstein Research“ vyresnysis analitikas Maxas Warburtonas mano, kad C.Tavareso iškelti tikslai iki 2016 m. atkurti teigiamą laisvų lėšų srautą bei iki 2018 m. pasiekti 2% automobilinio padalinio veiklos maržą yra pernelyg atsargūs. Analitikas spėja, kad pertvarkos plano uždaviniai sąmoningai parinkti labai kuklūs ir mano, kad PSA nesunkiai juos galės pasiekti anksčiau laiko. Anot jo, 2% veiklos maržą PSA pasiektų dabartinėje situacijoje 10% padidinęs gaunamas pajamas arba prie kuklesnio pardavimų augimo sumažinęs kaštus bei pakoregavęs parduodamų modelių struktūrą.
Carlosas Tavaresas
Dar visai neseniai PSA buvo atsidūręs ties žlugimo riba. Sunkumų prislėgta bendrovė pritraukė investicijų iš Prancūzijos vyriausybės bei Kinijos gamintojo „Dongfeng Motor“. Pernai PSA nuostoliai sudarė 2,3 mlrd. eurų (7,9 mlrd. Lt) ir tai buvo nemenkas progresas, nes 2012 m. ji prarado net 5 mlrd. eurų (17 mlrd. Lt). PSA finansų vadovas Jeanas Baptiste’as de Chatillonas teigė, kad pertvarkos plano vykdymo rodiklius ketinama pranešti 2015 m. vasarį.
Lapkritis 24, 2014 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą