
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
BMW siekia, kad 5 serijos modelis atsikovotų pirmąją vietą savo klasėje
Vokietijos bendrovė BMW siekia, kad naujas aptakesnis, didesnis ir modernesnis 5 serijos modelis atsikovotų Europos prestižinių didelių automobilių klasės lyderio poziciją. „JATO Dynamics“ duomenimis, praeitais metais 5 serijos pardavimai Europoje sumažėjo beveik 27% iki 77 tūkst. vnt., tuo tarpu E klasės „Mercedes-Benz“ išaugo 11% iki 87 tūkst. vnt. ir tapo šios klasės lyderiu. Trečiąją vietą užėmė 28% iki beveik 74 tūkst. vnt. smuktelėjęs „Audi A6“.
5 serijos BMW
Modernios išvaizdos E klasės „Mercedes-Benz“ pasižymi ir patrauklia kaina: Lietuvoje pigiausias 5 serijos BMW sedanas 520d su 2,0 ltr. (135 kW) dyzeliniu varikliu kainuoja 143,500, tuo tarpu pigiausias E klasės „Mercedes-Benz“ sedanas E200 CDI su 2,1 ltr. (100 kW) dyzeliniu agregatu kainuoja 132,350 Lt, o galingesnė E220 CDI versija su 125 kW motoru – 141,981 Lt.
BMW tikisi, kad naujas 5 serijos modelis leis išsaugoti didžiausio pasaulyje prestižinių automobilių gamintojo titulą, į kurį rimtai kėsinasi „Audi“: ši „Volkswagen“ grupės markė iki 2015 m. ketina aplenkti BMW ir išsiveržti į pirmąją vietą. Tuo tarpu „Mercedes-Benz“ planuoja šiemet augti dvigubai greičiau už rinkos vidurkį ir taip padidinti savo rinkos dalį.
5 serijos BMW
Už tyrimus ir technologijų diegimą atsakingas BMW valdybos narys Klausas Draegeris teigė, jog 5 serijos modelis turėtų sudaryti beveik penktadalį BMW pardavimų apimties ir kartu su 7 serijos sedanu uždirbti pusę BMW pelno. K.Draegeris tiki, kad prestižinių didelių automobilių segmentas ateityje augs.
Rugpjūtis 3, 2010 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
AS BENAS BMW FANAS
MES PIRKOME 5K BMW525TDI ISBANDEM 265KM/H TRAUKIA BMW 2006M
Rimax
Bet juk Mercedes bazin?je versijoje 136 AG, tuo tarpu BMW 184 AG. Skirtumas labai didelis dinamikoje. Namie yra MB C200 su tuo pa?iu varikliu-tai pats tas minimumas C klasei, bet ne E. Aš tik už BMW. Anks?iau tur?jau 120d, dabar turiu 318d ( F30 ), o sekan?i? savait? pers?siu ? 520d ( F10 ). Laukiu nesulaukiu
Parašykite komentarą