BMW pasiryžęs tapti lyderiu JAV prabangių automobilių segmente

Net aštuonerius metus išeilės tenkinęsis antrąja vieta BMW šiemet gali išstumti „Lexus“ išJAV prestižinių automobilių rinkos lyderio pozicijos. „Automotive News“ duomenimis, per pirmus septynis šių metų mėnesius BMW pardavimai JAV sudarė 109,944 vnt., o „Lexus“ – 108,577 vnt. JAV yra didžiausia BMW rinka, Vokietijos gamintojas čia pernai realizavo net 23% iš1,27 mln. parduotų automobilių. Antroji pagal dydį BMW rinka yra Vokietija, kur 2008 m. realizuota beveik 20% pardavimų.

BMW X6

Jei BMW pavyktų iškovoti pirmąją vietą, tai būtų reta Europos gamintojų pergalė šiame segmente. 1946-1997 m. čia pirmavo „General Motors“ „Cadillac“ markė, 1998 m. pirmoji vieta atiteko „Ford Motor“ valdomai „Lincoln“ markei, o 1999 m. į priekį išsiveržė „Mercedes-Benz“. BMW Š iaurės Amerikos padalinio atstovas spaudai Janas Ehlenas tvirtina, kad šiemet svarbiausias gamintojo tikslas yra išlaikyti turimą rinkos dalį ir kiek įmanoma sustiprinti pozicijas. Anot jo, jei dar pavyks tapti prestižinių automobilių rinkos lyderiu, tai bus puikus pasiekimas.

“Lexus HS”

Sausio-liepos mėnesiais BMW pardavimai JAV sumažėjo 29%, o „Lexus“ smuko beveik 32%, tad jų turima rinkos dalis susilygino: abiems tenka po 1,9%. „Toyota Motor“ JAV padalinio atstovas spaudai Johnas McCandlessas pastebėjo, kad rinkos lyderio pozicija niekada nebuvo „Lexus“ tikslas. Anot jo, pardavimų apimtys gali keistis, svarbiausia yra atitikti pirkėjų lūkesčius. J.McCandlessas pridūrė, kad „Lexus“ pardavimų apimtys gali atsigauti antroje šių metų pusėje, kuomet įsibėgės prekyba naujais modeliais, pavyzdžiui, IS kabrioletu ir sedanu HS250h, kuris yra pirmasis „Lexus“ automobilis, turintis tik hibridinį variklį.

Europietiškoms markėms tenkanti JAV rinkos dalis šių metų sausio-liepos mėnesiais išaugo iki 8,4%, o atitinkamu laikotarpiu 2008 m. ji sudarė 7,6%.

Rugpjūtis 24, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: