BMW pasiryžęs šturmuoti Centrinės ir Rytų Europos rinkas

Didžiausias pasaulyje prestižinių automobilių gamintojas BMW pardavimus Centrinės ir Rytų Europos rinkose per ateinančius kelerius metus tikisi padidinti daugiau nei 50%. Dabar BMW grupė per metus Čekijoje, Slovakijoje, Lenkijoje, Vengrijoje ir Slovėnijoje išviso parduoda beveik 10 tūkst. automobilių.

Michaelis Ganalas

Pasak BMW prekybos ir rinkodaros skyriaus vadovo Michaelio Ganalo, šių šalių augimo potencialas yra didesnis už vidutinį, todėl tikimasi, kad per artimiausius penkerius metus BMW pardavimai šiose rinkose padidės daugiau nei 50%.

Nuo liepos 1 d. BMW turi savo prekybos padalinius Čekijoje ir Slovakijoje. Teigiama, kad BMW filialai rūpinsis ne tik automobilių importu, bet ir kontroliuos mažmeninę prekybą, įskaitant ir popardaviminį aptarnavimą bei rinkodarą. BMW skyrius Slovėnijoje pradės veikti sausio mėnesį, o Bulgarijoje ir Rumunijoje – po šių šalių įstojimo į ES.

Tuo tarpu Baltijos šalyse BMW praranda savo pozicijas prestižinių automobilių sektoriuje. Pernai sausio-birželio laikotarpiu šiame regione BMW atsiliko tik nuo „Mercedes-Benz“, tuo tarpu šiemet „Lexus“, „Audi“ ir „Volvo“ nustūmė jį net į penktą vietą. Akivaizdi problema – aukštų BMW automobilių kainų daugeliu atvejų nepateisinantis standartinės įrangos lygis.

Liepa 17, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: