
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
BMW koreguoja savo naujų produktų strategiją
Pristatydamas 2008 m. trijų ketvirčių veiklos rezultatus BMW grupės vadovas Norbertas Reithoferis pranešė apie smarkų pardavimų smukimą ir iki vos 1,3% sumažėjusią veiklos maržą bei planus dėl to koreguoti modelių strategiją. N.Reithoferis informavo, kad siekdamas mažinti kaštus ir didinti veiklos efektyvumą Vokietijos prestižinių automobilių gamintojas atsisakė ketinimų gaminti koncepcinį modelį CS.
BMW X1 koncepcinis modelis
Pasak vadovo, BMW CS neatitinka bendrovės vidinių pelningumo reikalavimų, o gaminti jį vien dėl įvaizdžio formavimo dabar netikslinga. Keliose tarptautinėse automobilių parodose demonstruotas BMW CS yra keturių durų sedanas aptakiu, kupė primenančiu kėbulu. Š is modelis turėjo konkuruoti su „Mercedes-Benz CLS“, „Porsche Panamera“ bei „Maserati Quattroporte“.
“Mini Crossover” koncepcinis modelis
Už bendrovės ir markių vystymą atsakingas BMW valdybos narys Friedrichas Eichneris pabrėžė, kad gamintojas investuoja į ateities technologijas bei produktus, pavyzdžiui, vykdydamas „Efficient Dynamics“ ir „Project i“ programas. „Efficient Dynamics“ siekia maksimaliai išnaudoti tradicinės konstrukcijos variklių galimybes didinant jų galią ir mažinant degalų sąnaudas bei CO2 emisijas. Tuo tarpi „i“ projektas (Project i) turėtų sukurti alternatyvių variklių ir pateikti ateities miesto transporto priemonių. „i“ projekto sukurtos technologijos ir sprendimai bus naudojami visose trijose BMW grupės markėse, tačiau gamintojas neatmeta galimybės įsteigti ir atskirą markę taip sukuriant naują prestižinių mikro automobilių segmentą. Beje, jau Los Andželo automobilių parodoje buvo pristatytas elektra varomas „Mini E“ modelis.
Elektra varomas “Mini E”
BMW vadovas pridūrė, kad apie modelių gamos plėtrą galima spręsti išParyžiuje debiutavusių koncepcinių modelių – mažo visureigio BMW X1 bei mažą visureigį primenančio pereinamojo modelio „Mini Crossover“. Anot N.Reithoferio, kitas žingsnis bus ypač mažas miesto automobilis, turintis dvi skirtingas jėgaines: elektrinį variklį ir efektyvų vidaus degimo agregatą.
Gruodis 12, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
Balachandar
i think they have made this car a little to good for there sake,? they gave it all of the frteuaes of a 7series, the 7 series is still better but not by enough to make it worth $50,000 or so more, im not sure if the sales of the 7, and all of there other veichels will keep up to what they need to. the only real difference beteween this and the 7 is the overall length and size of the veichel.
Parašykite komentarą