BMW ir „Audi“ pernai ženkliai padidino automobilių pardavimus

BMW grupės pardavimai pernai išaugo 9,9% iki 1,33 mln. vnt. Pagrindinės BMW markės pardavimai padidėjo 10,1% iki 1,13 mln. vnt., o „Mini“ – ūgtelėjo 8,7% iki 200,4 tūkst. automobilių. Detroito (JAV) automobilių pardoje BMW valdybos pirmininkas Helmutas Panke tikino matąs tolimesnio prestižinių automobilių rinkos augimo potencialą.

Vadovas tikisi, kad BMW grupės pardavimai sėkmingai augs ir šiais metais. Didžiausias pasaulyje prestižinių automobilių gamintojas viliasi, kad ir 2006 m. pavyks pasiekti naują pardavimų rekordą.

“Audi Q7″

Naują pardavimų rekordą šiemet tikisi pasiekti ir kitas Vokietijos prestižinių automobilių gamintojas „Audi“. Pernai „Audi“ pavyko parduoti 829,1 tūkst. automobilių, t.y. 6,4% daugiau nei 2004 m. Praeitų metų „Audi“ rezultatai sumušė rekordus net 39 skirtingose rinkose. Sparčiausiai šio gamintojo pardavimai augo Ispanijoje, Prancūzijoje ir Italijoje. Gamintojo duomenimis, jo užimama Vakarų Europos rinkos dalis padidėjo iki 4,6%.

„Audi“ rezultatai yra itin svarbūs šį gamintoją valdančiai „Volkswagen“ grupei, nes ji įneša didžiausią indėlį į visos grupės pelną. Manoma, kad pernai „Volkswagen“ markei vos per plauką pavyko išvengti nuostolių.

„Audi“ vadovas Martinas Winterkornas tikisi, kad gamintojo pardavimai augs ir kitais metais. Prie to turėtų prisidėti ilgai lauktas pirmasis „Audi“ visureigis Q7. Iki 2008 m. „Audi“ tikisi pasiekti 1 mln. vnt. metinę pardavimų apimtį.

Sausis 23, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Komentarai

  • Lotta

    Geez, that’s ulnbeiveable. Kudos and such.

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: