
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Beveik pusė Volkswagen darbuotojų Vokietijoje išesmės yra pertekliniai
Vokietijos laikraštis „Sueddeutsche Zeitung“ pranešė, kad didžiausias Europos automobilių gamintojas „Volkswagen“ teoriškai galėtų atleisti beveik pusę šešiose Vokietijoje esančiose gamyklose dirbančių žmonių. Laikraštis citavo gamintojo atstovus, kurie teigė, jog, grynai gamybiniu požiūriu, būtų galima atleisti net 40 tūkst. iš100 tūkst. automobilių surinkimo ir komponentų gamyklose dirbančių darbininkų.
Vis dėlto, gamintojo atstovai pripažino, kad realiai to neįmanoma padaryti, nes Vokietijoje veikia stiprios profsąjungos, o darbininkų atstovai sudaro pusę „Volkswagen“ stebėtojų tarybos. Nepaisant to, bendrovei gali pavykti atleisti apie 20 tūkst. darbininkų, jei pasiseks sugrąžinti penkių dienų 35 valandų darbo savaitę vietoj dabartinės keturių dienų 28,8 valandų darbo savaitės.
„Volkswagen“ profsąjungų atstovai mainais į paramą bendrovės vadovui B.Pischetsriederiui balsuojant dėl jo kadencijos pratęsimo nori išgauti pažadą, jog pastarasis sieks išsaugoti kaip galima daugiau „brangių“ darbo vietų Vokietijoje.
Gegužė 1, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą