
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Bentayga“ bus pirmasis dyzelinis „Bentley“
Jau kitų metų pirmoje pusėje rinką turėtų pasiekti pirmasis istorijoje dyzelinu varomas „Bentley“ modelis – dyzelinį agregatą turės pirmasis šios markės visureigis „Bentayga“. Anot „Automotive News Europe“, dyzelinis „Bentayga“ Vokietijoje kainuos nuo 146,5 tūkst. eurų ir taps pigiausia šio visureigio versija, nes už W-12 benzininiu motoru aprūpintą legendinės britiškos markės visureigį reikia pakloti bent 208,5 tūkst. eurų.
„Volkswagen“ grupei priklausančios „Bentley“ markės teigimu, dyzelinis „Bentayga“ bus gerokai taupesnis ir ekologiškesnis už benzininę versiją: 100 km kelio jis sunaudos apie 7,9 ltr. dyzelino, o CO2 emisija sudarys 210 g/km. Tuo tarpu benzininio „Bentayga“ degalų sąnaudos siekia 13,1 ltr./100 km, o anglies dvideginio emisija sudaro net 296 g/km.
“Bentley Bentayga”
Išlaidos degalams turbūt nėra pagrindinis „Bentley“ pirkėjų rūpestis, tačiau gamintojas tikisi, kad juos sudomins galimybė su vienu degalų baku įveikti net 1000 km ir taip praretinti priverstinius sustojimus degalinėse. Į dyzelinį „Bentayga“ bus montuojamas tas pats 4,0 ltr. V-8 (320 kW) agregatas, kurį galima sutikti „Audi SQ7“. Dyzelinis „Bentayga“ iki 100 km/val. įsibėgės per 4,8 s ir galės pasiekti 270 km/val. greitį. Benzininė šio visureigio versija yra kiek vikresnė: iki 100 km/val. ji įsibėgėja per 4,0 s., o didžiausias greitis siekia 301 km/val.
„Bentley“ tvirtina, kad dyzelinis modelis neprieštarauja šios markės pamatinėms vertybėms, nes pasižymi neaprėpiama galia, puikiai tinka ilgoms kelionėms ir yra labai rafinuotas. „Bentayga“ ir „Audi SQ7“ dyzelinis motoras turi elektrinį kompresorių, kuris užtikrina didelį sukimo momentą net ir prie mažų sūkių. Šis kompresorius veikia 48 voltų elektros grandinėje, kuri naudojama ir papildomai užsisakius sistemą, saugančia nuo apsivertimo. Dyzelinis motoras komplektuojamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže.
“Bentley Bentayga”
Dyzeliniu „Bentayga“ bus prekiaujama ne tik Europoje: jį bus galima įsigyti ir Rusijoje, Australijoje, Pietų Afrikos Respublikoje, Naujojoje Zelandijoje ir Taivane. Kaip ir būtų galima nuspėti, JAV rinkos dyzelinis „Bentley“ nepasieks. 2018 m. rinkoje turėtų pasirodyti ir hibridinė „Bentayga“ versija.
Rugsėjis 29, 2016 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
allboundsales
h et m robe noire st louis cardinals toddler jersey nike paris jordan hoodie baby girl red gingham dress asics gel upcourt 3 womens fossil aktentasche herren
allboundsales [url=http://www.allboundsales.com/]allboundsales[/url]
mytravoholidays.com
https://gears4beers.org/
mytravoholidays.com
Parašykite komentarą