Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Autoverslo legenda Bobas Lutzas pasitrauks 2009 m. pabaigoje
Krizės krečiamame „General Motors“ krenta vadovų galvos: kovo pabaigoje bendrovės vadovą Ricką Wagonerį pakeitė Fritzas Hendersonas, o balandžio 1 d. išsavo posto pasitraukė produktų kūrimo skyriaus vadovas Robertas Lutzas, neseniai atšventęs 77-ąjį gimtadienį. Tiesa, per savo karjerą BMW, „Ford Motor“, „Chrysler Corp.“ ir „General Motors“ pasidarbuoti spėjęs specialistas iki metų pabaigos dar konsultuos bendrovės vadovus. Naujuoju „General Motors“ produktų kūrimo padalinio vadovu tapo Thomas G. Stephensas.
R.Lutzas greta “Chevrolet Malibu”
Gamintojo išplatintame pareiškime teigiama, kad 2001 m. prie „General Motors“ komandos prisijungęs R.Lutzas jau buvo tikra autoverslo legenda. Dirbdamas bendrovėje jis sukūrė nemažai pripažinimą pelniusių modelių, o jo 46 metų darbo automobilių versle patirtis buvo tiesiog neįkainojama. „General Motors“ atstovas spaudai Tomas Wilkinsonas pastebėjo, jog sulaukus 77 metų amžiaus R.Lutzui atėjo metas išeiti į užtarnautą poilsį, todėl gamintojas siekia, kad jo pasitraukimas vyktų sklandžiai ir palaipsniui.
R.Lutzas “Pontiac Solstice” pristatyme
Ciuriche (Š veicarija) gimęs R.Lutzas „General Motors“ dirbti pradėjo dar 1963 m. ir užėmė aukštas pareigas bendrovės Europos padalinyje, o 1971 m. išėjo į BMW, kur vadovavo pardavimų skyriui. Vėliau R.Lutzas perėjo dirbti į „Ford Motor“ ir tapo Europos padalinio valdybos pirmininku. 2001 m. „General Motors“ vadovas R.Wagoneris jį pasikvietė pagerinti bendrovės modelių stilių, nes šio gamintojo automobiliai buvo kritikuojami dėl pernelyg blankaus dizaino ir pigiai atrodančios salono apdailos. R.Lutzo iniciatyva buvo pristatytas „Pontiac Solstice“, koncepcinis modelis „Cadillac Sixteen“, prikeltas „Pontiac GTO“ ir pirkėjams pasiūlytas „Chevrolet Malibu“. Pastebima, kad 1954-1965 m. JAV jūrų pajėgose naikintuvo pilotu tarnavęs R.Lutzas yra tiesmuko būdo žmogus.
Balandis 17, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą