Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Autoverslas lieka didžiausiu pasaulyje reklamos užsakovu
“Advertising Age” žurnalo duomenimis, 2004 m. automobilių gamintojai reklamai žiniasklaidoje išleido 22,69 mlrd. dolerių (65,71 mlrd. Lt), t.y. 12,8% daugiau nei 2003 m. Tarp šimto didžiausių reklamos užsakovų septyniolikai automobilių gamintojų teko net 24% visų pasaulinių reklamos išlaidų. Pagal išlaidas reklamai visame pasaulyje 2004 m. “General Motors” nusileido tik “Procter & Gamble” bendrovei. Šis JAV automobilių gamintojas pernai reklamai išleido 3,92 mlrd. dolerių (11,35 mlrd. Lt), t.y. 19% daugiau nei 2003 m. Natūralu, kad “General Motors” pirmavo JAV tarp automobilių gamintojų.
Japonijoje didžiausiu reklamos užsakovu buvo “Toyota”, kuri išleido 760,4 mln. dolerių (2’202 mln. Lt), t.y. 6,5% mažiau nei 2003 m. Vokietijoje pirmavo “Volkswagen”, Prancūzijoje “PSA/Peugeot-Citroen” aplenkė “Renault”, o Italijos gamintojas “Fiat” reklamai namų rinkoje išleido 109,1 mln. dolerių (315,9 mln. Lt). Ispanija ir Didžioji Britanija buvo vienintelės didžiosios Europos automobilių rinkos, kuriose didžiausi reklamos užsakovai buvo ne vietiniai automobilių gamintojai.
Didžiojoje Britanijoje tarp automobilių gamintojų pernai pirmavo 237 mln. dolerių (686 mln. Lt) išleidęs “Ford”, o “Volkswagen” reklamai Ispanijoje skyrė 101,5 mln. dolerių (293,3 mln. Lt).
Tarp automobilių gamintojų pagal išlaidas reklamai pernai Kanadoje pirmavo “General Motors” (99,1 mln. dolerių, 287 mln. Lt), Australijoje – “Toyota” (92,7 mln. dolerių, 268,4 mln. Lt), o Pietų Korėjoje – “Hyundai” (64,4 mln. dolerių, 186,5 mln. Lt).
Gruodis 30, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
reklama internete
Tenka pripazinti jog tai tikrai vertos palaikymo eilutes ir tikrai buvo butina perzvelgti. Labai noretusi dar surasti panasaus kokybiskumo minciu!
Parašykite komentarą