Autoverslas lieka didžiausiu pasaulyje reklamos užsakovu

“Advertising Age” žurnalo duomenimis, 2004 m. automobilių gamintojai reklamai žiniasklaidoje išleido 22,69 mlrd. dolerių (65,71 mlrd. Lt), t.y. 12,8% daugiau nei 2003 m. Tarp šimto didžiausių reklamos užsakovų septyniolikai automobilių gamintojų teko net 24% visų pasaulinių reklamos išlaidų. Pagal išlaidas reklamai visame pasaulyje 2004 m. “General Motors” nusileido tik “Procter & Gamble” bendrovei. Šis JAV automobilių gamintojas pernai reklamai išleido 3,92 mlrd. dolerių (11,35 mlrd. Lt), t.y. 19% daugiau nei 2003 m. Natūralu, kad “General Motors” pirmavo JAV tarp automobilių gamintojų.

Japonijoje didžiausiu reklamos užsakovu buvo “Toyota”, kuri išleido 760,4 mln. dolerių (2’202 mln. Lt), t.y. 6,5% mažiau nei 2003 m. Vokietijoje pirmavo “Volkswagen”, Prancūzijoje “PSA/Peugeot-Citroen” aplenkė “Renault”, o Italijos gamintojas “Fiat” reklamai namų rinkoje išleido 109,1 mln. dolerių (315,9 mln. Lt). Ispanija ir Didžioji Britanija buvo vienintelės didžiosios Europos automobilių rinkos, kuriose didžiausi reklamos užsakovai buvo ne vietiniai automobilių gamintojai.

“GM Sequel” koncepcinis modelis

Didžiojoje Britanijoje tarp automobilių gamintojų pernai pirmavo 237 mln. dolerių (686 mln. Lt) išleidęs “Ford”, o “Volkswagen” reklamai Ispanijoje skyrė 101,5 mln. dolerių (293,3 mln. Lt).

Tarp automobilių gamintojų pagal išlaidas reklamai pernai Kanadoje pirmavo “General Motors” (99,1 mln. dolerių, 287 mln. Lt), Australijoje – “Toyota” (92,7 mln. dolerių, 268,4 mln. Lt), o Pietų Korėjoje – “Hyundai” (64,4 mln. dolerių, 186,5 mln. Lt).

Gruodis 30, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Komentarai

  • reklama internete

    Tenka pripazinti jog tai tikrai vertos palaikymo eilutes ir tikrai buvo butina perzvelgti. Labai noretusi dar surasti panasaus kokybiskumo minciu!

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: