Automobilių įsigijimo subsidijos daugiausia naudos duoda „Fiat“ ir „Dacia“

Didžiųjų Europos šalių vyriausybių vykdomos naujų automobilių pirkimo skatinimo programos, kuomet seną automobilį atiduodamas perdirbti ir vietoje jo naują ekologiškesnę transporto priemonę perkantis asmuo gauna tam tikro dydžio subsidiją, daugiausiai naudos duoda „Fiat“ ir „Dacia“. „IHS Global Insight“ analitikas Christophas Stuermeris pastebi, kad šios programos padidino susidomėjimą mažais ir nebrangiais modeliais, o kuklų automobilį susiruošęs pirkti žmogus pirmiausiai pagalvoja apie tokias markes kaip „Dacia“, „Fiat“ ar „Hyundai“.

“Dacia Sandero”

Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenimis, „Dacia“ registravimas Senajame žemyne gegužės mėnesį padvigubėjo, o nuo metų pradžios išaugo 22% iki beveik 90 tūkst. vnt. Tuo tarpu „Hyundai“ registravimas gegužę išaugo 25%, o sausio-gegužės mėnesiais padidėjo 14% iki 137 tūkst. vnt. Š ie rezultatai yra gana įspūdingi įvertinant tai, kad rinka gegužės mėnesį sumažėjo 5%, o nuo metų pradžios smuko 14%.

Naujų automobilių pirkimo skatinimo programos yra palankios ir „Volkswagen“ bei „Ford“ markėms: „Volkswagen“ registravimas gegužę išaugo 9%, o „Ford“ sumažėjo tik 2%. „Fiat“ taip pat pavyko pasinaudoti valstybės pagalba – jos registravimas gegužę išaugo beveik 3%. Tuo tarpu patraukliais mažais automobiliais garsėjantiems Prancūzijos gamintojams nepavyko pasinaudoti padėtimi: jų registravimas tiek gegužę, tiek ir nuo metų pradžios smuko netgi labiau už rinkos vidurkį.

“Hyundai i20″

Valstybių vykdomos kampanijos mažai pasitarnauja visureigiams bei kitiems prabangiems automobiliams, nes, anot Ch.Stuermerio, devynių ar dešimties metų automobilį perdirbti atiduodantys žmonės dažniausiai neturi galimybių įsigyti brangų automobilį.

Liepa 15, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: