
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Automobilių gamintojai ima tiesiogiai konkuruoti su savo dileriais
Mažiems, dažnai vienai šeimai priklausantiems automobilių prekybos salonams Europoje ateina sunkūs laikai. Automobilių gamintojams plečiant nuosavus prekybos tinklus ir augant stambiosioms dilerių grupėms daugelis smulkiųjų automobilių pardavėjų turi pasitraukti iššio verslo.
Smulkiesiems dileriams sunkūs laikai prasidėjo po 2003 m. spalio 1 d., kuomet rengdamiesi mažmeninės automobilių rinkos liberalizavimui gamintojai prekybos salonams įvedė itin aukštus standartus.
Venecijoje esančio Ca,Foscari universiteto verslo strategijos ir tarptautinės rinkodaros dėstytojas bei ICDP koordinatorius Italijoje Leonardo Buzzavo tvirtina, kad aukšti prekybos salonų standartai privertė pasitraukti daugybę smulkiųjų atstovų. Anot jo, po to daugelis gamintojų buvo tiesiog priversti patys prekiauti savo automobiliais.
Smulkieji dileriai vis dar vyrauja Italijoje ir Vokietijoje – šiose šalyse jie užima atitinkamai 78% ir 84% rinkos. L.Buzzavo tvirtina, kad Italijoje ir Vokietijoje artimiausiu metu reikia tikėtis didžiųjų dilerių plėtros, nes šiose šalyse dilerių koncentracijos procesas atsilieka nuo Didžiosios Britanijos ir Prancūzijos.
Dilerių ir remontininkų asociacijos CECRA prezidentas Juergenas Creutzigas mano, kad gamintojų prekybos salonų konkurencija su nepriklausomais dileriais yra negarbinga. Pasak jo, tokiu būdu gamintojai automobilius galutiniams pirkėjams kartais parduoda netgi pigiau nei oficialiems dileriams. CECRA siekia, kad automobilių gamyba būtų atskirta nuo prekybos, kaip yra, pavyzdžiui, JAV. J.Creutzigas tikina, kad gamintojai mažmeninės automobilių prekybos verslą turėtų palikti dileriams.
ICDP duomenimis, gamintojams priklausantys prekybos salonai užima 15% Prancūzijos, 7% Vokietijos, 5% Didžiosios Britanijos ir 2% Italijos rinkų.
Gamintojams priklausančių prekybos salonų gausėjimas*
Š alis | 1999 m. | 2004 m. | Pokytis |
Prancūzija | 263 | 388 | +48% |
Vokietija | 197 | 340 | +73% |
Didžioji Britanija | 84 | 173 | +106% |
Italija | 33 | 63 | +91% |
*Š altinis: ICDP
Rugsėjis 26, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą