
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Automobiliai greitai neteks išorinių galinio vaizdo veidrodžių?
„Automotive News Europe“ apžvalgininkas Nickas Gibbsas pastebi, kad siūlomi automobilių degalų sąnaudų bei taršos lygio apskaičiavimo metodikos pakeitimai gali smarkiai pakoreguoti automobilių dizainą ir netgi paskatinti atsisakyti šoninių galinio vaizdo veidrodėlių. Anot aerodinamikos modeliavimo programinę įrangą kuriančios bendrovės „Exa“ vadovo Steve’o Remondi, JAV ir ES saugumo reikalavimai buvo pakoreguoti taip, jog šoninius veidrodėlius būtų galima pakeisti kameromis, o vaizdas rodomas per salone esantį ekraną.
Veidrodėlių atsisakymo idėja turėtų sudominti dizainerius. „Land Rover“ programų vadovas Murray Dietschas teigia, jog šios markės dizaino šefas Gerry McGovernas jau seniai norėtų atsisakyti šoninių veidrodėlių. S.Remondi tvirtina, kad gerinant automobilių aptakumą bus ir daugiau dizaino pokyčių, pavyzdžiui, ratai taps mažesni ir siauresni. Be to, vis daugiau automobilių naudos aktyvias priekinių grotelių žaliuzes, kurios užsidarys radiatoriui gaunant pakankamai vėsaus oro.
“Renault Eolab” koncepcinis modelis
Paryžiaus automobilių parodoje „Renault“ pristatė itin aptakų koncepcinį modelį „Eolab“, kuris sukurtas naudojant „Exa“ programinę įrangą. Šio modelio oro pasipriešinimas yra net 30% mažesnis nei panašaus dydžio „Clio“. Ši programinė įranga padėjo „Jaguar Land Rover“ sukurti naująjį XE, kuris vadinamas aptakiausiu „Jaguar“ istorijoje, nors jis nė nebuvo patekęs į oro tunelį. Kompiuterinis modeliavimas dizaineriams sudaro sąlygas iškart matyti jų kuriamo modelio formų pokyčių poveikį aerodinamikai.
S.Remondi pastebi, kad pagal naują degalų sąnaudų apskaičiavimo metodiką automobilio aptakumui bus skiriamas didesnis dėmesys, tad automobilių gamintojai siekia sumažinti pasipriešinimo koeficientą iki 0,20, o dabar jis sudaro apie 0,32. „Exa“ vadovas mano, kad toks aerodinamikos pagerinimas leis net 20% sumažinti CO2 emisijas.
Naujoji degalų sąnaudų ir emisijų apskaičiavimo metodika (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) dabar naudojamą (New European Driving Cycle) turėtų pakeisti 2017 m.
Lapkritis 21, 2014 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
game brice butler womens
denver broncos 94 demarcus ware orange throwback super bowl 50 mens stitched nfl elite jersey,nike giants 87 sterling shepard white youth stitched nfl elite jersey,cardinals 1 ozzie smith white team logo fashion stitched mlb jersey,2012 new nfl jerseys baltimore ravens 82 smith white game jerseys with baltimore ravens art patch
game brice butler womens throwback jersey dallas cowboys 19 alternate navy blue nfl http://www.eroadtrack.net/game-brice-butler-womens-throwback-jersey-dallas-cowboys-19-alternate-navy-blue-nfl-Muslera_it
Parašykite komentarą