Atnaujintas „Porsche 911“ gauna turbininius variklius

Frankfurto automobilių parodoje „Porsche“ pristatė atnaujintą legendinį 911 modelį. Automobilio išorės korekcijas pastebės tik ištikimiausieji „Porsche“ gerbėjai – gamintojas apsiribojo nežymiais priekinių ir galinių žibintų, durų rankenėlių bei variklio gaubto patobulinimais, o didžiausi pakeitimai slypi viduje. Nuo šiol ir įprastinis „911 Carrera“, ir galingesnis „911 Carrera S“ bus komplektuojami su 3,0 ltr. turbininiu varikliu. „Porsche“ atstovas spaudai paaiškino, kad perėjimas prie turbininių variklių buvo neišvengiamas siekiant atitikti griežtus ES aplinkos taršos reikalavimus. Anot jo, kai kuriose versijose, pavyzdžiui, GT3, ir toliau bus montuojami atmosferiniai agregatai, tačiau didžioji dalis 911 automobilių turės turbinines jėgaines.

“Porsche 911″

Įprastinis „911 Carrera“ dabar išvysto 272 kW, t.y. 15 kW daugiau nei anksčiau. Su septynių laipsnių mechanine pavarų dėže iki 100 km/val. šis automobilis įsibėgėja per 4,8 s, o su septynių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže (PDK) – per 4,6 s. Gamintojas skelbia, kad atnaujintas modelis legendinės Niurburgringo trasos Šiaurinį žiedą įveikė per 7 min. 30 s – 10 s greičiau nei dabartinis „Carrera S“. Beje, atnaujinto „Carrera S“ galia išaugo taip pat 15 kW iki 309 kW, o iki 100 km/val. šis modelis su PDK greičių dėže ir papildomai užsakomu „Sport Chrono“ paketu įsibėgėja vos per 3,9 s. Anot gamintojo, tai pirmasis „Carrera“ serijos modelis, kuriam pavyko 100 km/val. pasiekti greičiau nei per 4 s.

“Porsche 911″

Atnaujintam „Carrera S“ modeliui bus galima užsakyti iš „911 Turbo“ ir „911 GT3“ perimtą galinių vairuojamųjų ratų sistemą, kuri padidina automobilio stabilumą didelių greičiu keičiant judėjimo trajektoriją bei užtikrina geresnį manevringumą ankštose aikštelėse.

Pernai „Volkswagen“ grupei priklausantis sportinių automobilių gamintojas pardavė beveik 31 tūkst. automobilių, 911 modelis sudarė 16% visų „Porsche“ pardavimų. Nors dabar 911 nėra populiariausias „Porsche“ modelis – jį lenkia visureigiai „Cayenne“ ir „Macan“ – tačiau vis dar yra labai svarbus šiai markei dėl savo įvaizdžio. Būtent 911 modelio legenda „Porsche“ leidžia gauti itin didelę pelno maržą – pirmąjį šių metų pusmetį ji siekė 15,7%. Tiesa, lyginant su atitinkamu laikotarpiu praeitais metais, „Porsche“ marža smuktelėjo 1,5 proc. punkto, nes modelių gamą papildė vidutinio dydžio visureigis „Macan“, kuris leidžia didinti pardavimų apimtis, tačiau nėra toks pelningas kaip sportiniai kupė.

“Porsche 911″

Atnaujintas „Porsche 911“ Vokietijos rinkoje pasirodys gruodžio mėnesį ir kainuos nuo 96’605 eurų.

Rugsėjis 18, 2015   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: