
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Ar „Apple“ elektrinis automobilis debiutuos 2019 m.?
„Automotive News Europe“ remdamasis „The Wall Street Journal“ publikuota informacija pranešė, kad informacinių technologijų milžinė „Apple“ užsibrėžė iki 2019 m. užbaigti elektromobilio kūrimą. Leidinys remdamasis savo informatoriais skelbia, jog „Apple“ elektromobilio kūrimą laiko svarbiu projektu ir planuoja prie šio projekto dirbančių žmonių kiekį padidinti tris kartus. Manoma, kad dabar prie „Apple“ elektromobilio darbuojasi apie 600 žmonių komanda.
„Apple“ yra gana uždara bendrovė ir nenoriai dalijasi savo planais, tad šios informacijos ji nekomentuoja. Vis dėlto yra žinoma, kad IT bendrovė nuviliojo dešimtis elektromobilių ir autonominio vairavimo specialistų iš tokių gamintojų kaip „Daimler“ ir „Tesla Motors“. Vienoje televizijos pokalbių laidoje užklaustas apie šiuos planus „Apple“ vadovas Timas Cookas išsisuko teigdamas, jog bendrovė dairosi įvairiomis kryptimis, tačiau atsirenka tik keletą perspektyvių projektų.
“Apple” parduotuvė
„The Wall Street Journal“ atkreipia dėmesį, jog minėtas 2019 m. terminas dar nereiškia, kad tuomet „Apple“ elektromobilis bus prieinamas pirkėjams, tai gali būti ir terminas, iki kurio tikimasi užbaigti pagrindinius kūrimo darbus. „Reuters“ rugpjūtį gavo informacijos, kad „Apple“ konstruoja automobilį ir tyrinėja autonominio vairavimo technologiją, tačiau tai dar neįrodo, kad būsimas „Apple“ automobilis važiuos be vairuotojo. „The Wall Street Journal“ mano, kad JAV bendrovė kol kas neketina pilnai automatizuoti būsimo automobilio valdymo.
„Apple“ į savo automobilio kūrimo komandą pritraukė automatizuotą vairavimą išmanančią buvusią „Volkswagen“ inžinierę Megan McClain bei automatizuotą vairavimą tiriančio „Carnegie Mellon“ universiteto tyrėją Vinay Palakkode. Į „Apple“ perėjo ir vyresnysis „Tesla Motors“ inžinierius Jamie Carlsonas.
Rugsėjis 30, 2015 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą