
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Aplinkosaugininkai ir vėl siekia įvesti greičio ribojimus Vokietijoje
Vokietijos aplinkosaugininkai tikisi, kad pirmininkavimas Didžiajam aštuonetui bei Europos Sąjungai sudarys sąlygas šalyje pagaliau įvesti automobilių greičio ribojimus. Anot jų, atleisdami akceleratoriaus pedalą vairuotojai sumažintų į aplinką išmetamo anglies dvideginio kiekį ir pagerintų Vokietijos ekologinį įvaizdį.
Vokietijos aplinkosaugos agentūros vadovas Andreas Troge laikraščiui „Berliner Zeitung“ tikino, jog šalyje į aplinką išmetamo anglies dioksido kiekis paskutiniu metu nemažėja. Pasak A.Troge, įvedus 120 km/val. greičio ribojimą į aplinką patenkančio anglies dvideginio kiekį būtų galima sumažinti net 30%.
Vis dėlto Vokietijos transporto ministras atmetė aplinkosaugininkų pasiūlymą. Jis tvirtino esąs pasiryžęs mažinti aplinkos taršą, tačiau tikino, kad nėra prasmės riboti greitį atviruose greitkelių ruožuose. Greitis ribojamas maždaug trečdalyje visų Vokietijos greitkelių ruožų, o kituose skelbiamas tik rekomenduojamas 130 km/val. greitis, tad ištikrųjų vairuotojai čia gali važiuoti tokiu greičiu, kokiu tik širdis geidžia ar automobilis leidžia.
Nepaisant išesmės neribojamo greičio daugelyje greitkelių ruožų, didesnioji dalis vairuotojų išesmės prisilaiko rekomendacijų, tad A.Troge teiginiai apie galimybę sumažinti į aplinką patenkančio anglies dvideginio kiekį net 30% atrodo išfantazijų pasaulio. Prieškeletą metų Vokietijoje buvo pasigirdę raginimų riboti greitį prisidengiant siekiu sumažinti keliuose žuvusių žmonių skaičių.
Automobilių gamintojų atstovai tikina, kad neribotas greitis skatina kurti pažangesnes saugumo sistemas, o aplinkosaugininkai tik bando vėl pakurstyti prieškelerius metus užbaigtą diskusiją. „Financial Times Deutschland“ šią situaciją komentavo teigdamas, jog neribotas greitis autobanuose yra neatsiejama Vokietijos kultūros dalis, kaip prancūziškas batonas Prancūzijoje ar pesto padažas Italijoje.
Sausis 9, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
Andrius 1.6 diesel
nu jo noreciau kad kada nors ir lietuva perdarytu autostrada kaunas- klaipeda autobanu :D
Parašykite komentarą