
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Apklausos duomenys rodo, kad vokiečiai pageidauja greičio apribojimo
Remiantis televizijos kanalo ZDF paskelbtais apklausos duomenimis, beveik du trečdaliai vokiečių norėtų, kad visuose šalies keliuose būtų įvesti greičio apribojimai. ES aplinkosaugos komisaras Stavros Dimas ir Vokietijos aplinkosaugos aktyvistai tikina, kad dideliu greičiu autobanais skriejantys automobiliai veltui švaisto energiją, todėl turėtų būti nustatyti greičio ribojimai. Tuo tarpu šalies transporto ministras Wolfgangas Tiefensee šią idėja atmetė.
ZDF paskelbė, kad 54% respondentų pageidauja 130 km/val. greičio apribojimo, o kiti 10% norėtų, kad būtų nustatytas dar mažesnis leistinas greitis. Apie 35% apklaustųjų pasisakė priešgreičio ribojimus. Greičio ribojimai galioja maždaug trečdalyje Vokietijos magistralių, tuo tarpu kitose 130 km/val. greitis yra tik rekomenduojamas.
Vokietijos automobilių gamintojai, pavyzdžiui, „Mercedes-Benz“, BMW ir „Porsche“, baiminasi, kad įvedus greičio ribojimus sumažės galingų (ir brangių) modelių patrauklumas ir nukentės jų pardavimai.
Tos pačios apklausos duomenimis, 56% vokiečių mano, kad dėl didelės žalos aplinkai lėktuvų skrydžiams turėtų būti taikomi didesni mokesčiai.
Kovas 20, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą