
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Analitikai teigia, kad Chrysler grupė gali būti atskirta
Analitikai mano, kad parduoti dalį „Chrysler“ grupės akcijų biržoje būtų daug lengviau ir greičiau nei surasti strateginį investuotoją šiam nuostolingai dirbančiam „DaimlerChrysler“ Š iaurės Amerikos padaliniui. Indijos ir Kinijos gamintojus veikiausiai sudomintų galimybė įžengti į didžiausią automobilių rinką, o kai kurie Europos gamintojai galėtų pasinaudoti „Chrysler“ pertekliniais pajėgumais.
Vis dėlto stiprios profsąjungos, įsiskolinimai sveikatos ir pensiniam draudimui bei dideli nuostoliai potencialius investuotojus verstų rimtai susimąstyti. „Global Insight“ analitikas Christophas Stuermeris mano, kad „DaimlerChrysler“ biržoje galėtų išplatinti iki ketvirčio „Chrysler“ grupės akcijų. Taip būtų galima gauti reikalingų lėšų bei susigrąžinti JAV investuotojus, kurie pasitraukė 1998 m. „Chrysler“ grupę įsigijus „Daimler-Benz“.
„Dresdner Kleinwort“ analitikas Arndtas Ellinghorstas mano, kad pagerinus „Chrysler“ padėtį būtų galima parduoti dalį jo akcijų siekiant sukurti strateginį aljansą, panašų į „Renault“-„Nissan“. Anot „Dresdner Kleinwort“, „Chrysler“ grupės atskyrimas nuo „DaimlerChrysler“ yra įmanomas, nes „Chrysler“ skolos sveikatos ir pensiniam draudimui neminimos „DaimlerChrysler“ įsipareigojimuose.
Vieno investicinio banko atstovas potencialiais „Chrysler“ partneriais įvardino „Volkswagen“, „Renault“, „PSA/Peugeot-Citroen“ ir „Fiat“. Anot jo, šiems gamintojams „Chrysler“ yra patrauklus dėl tvirtų pozicijų JAV rinkoje ir gan artimos modelių gamos. „DaimlerChrysler“ galėtų pasilikti 30-51% „Chrysler“ akcijų ir kitam gamintojui parduoti 25-70% paketą.
Vis dėlto, žlugus deryboms su „General Motors“, „Renault“ ir „Nissan“ vadovas Carlosas Ghosnas veikiausiai prarado norą ieškotis partnerio JAV. Pasak jo, šiuo metu svarbiausia pagerinti „Renault“ ir „Nissan“ pelningumo rodiklius, o nepasiekus šio tikslo aljanso plėtra gali būti pavojinga.
„Morgan Stanley“ analitikai pastebėjo, kad „Chrysler“ turi nemažai privalumų: lanksčius gamybos pajėgumus, tris markes („Chrysler“, „Dodge“ ir „Jeep“), dideles pirkimų apimtis, neblogą paskirstymo sistemą ir įdomių technologijų. Be to, šis gamintojas pirmauja svarbiuose vienatūrių ir pikapų segmentuose. „Morgan Stanley“ mano, kad „Chrysler“ galėtų sudominti Kinijos gamintoją „Chery“, „Volkswagen“, „Renault“ ir „Nissan“.
Vasaris 22, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
Lila
Lena rašo:Labas! As irgi buvau pas gyd.Pipiraite praeita keridttaiveni ir irgi esu labai nusiteikusi sulieknieti ir ismokti teisingai valgyti, nes ir mano KMI yra ant ribos. Bet kadangi as kol kas dar negavau valgiarascio, tai irgi leidziu sau valgyt sokoladus ir sausainius ))) nors ir jauciu sioki toki sazines grauzima Nekantrauju gaut valgiarasti ir taisykles ir pradet savo lieknejimo programa (vietoj sporto klubo pasirinksiu joga).
Parašykite komentarą