
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Amerikos automobilių gamintojai lenktyniauja, kas pasieks didesnį nuostolį
Paskelbus „General Motors“ bei „Chrysler Group“ š.m. trečio ketvirčio finansinius rezultatus paaiškėjo, kad nuostolių „generavimo“ lenktynes įtikinamai laimėjo „Ford Motor“, kurio „pasiekimas“ – 5,8 mlrd. dolerių nuostolis – šį kartą taip ir liko nepagerintas.
Antrą vietą šiose savotiškose varžybose užėmė „Chrysler Group“, kurio nuostolis š.m. trečią ketvirtį sudarė 1,46 mlrd. dolerių. Pagrindinėmis tokio rezultato priežastimis nurodoma netikėtas vartotojų nusigręžimas nuo visureigių bei pikapų smarkiai išaugus benzino kainoms, o taip pat pas dilerius susikaupusios labai didelės neparduotų automobilių atsargos (534 tūkst. vnt. rugsėjo pabaigoje).
Geri „Mercedes Car Group“, „Truck Group“ ir „Financial Services“ padalinių rezultatai su kaupu kompensavo „Chrysler Group“ nuostolį, todėl bendras „DaimlerChrysler“ veiklos š.m. trečią ketvirtį rezultatas – 1,12 mlrd. dolerių pelnas.
Na ir paskutinę vietą „Didžiojo trejeto“ pasiekimų lenktynėse užėmė „General Motors“, kurio „kuklus“ rezultatas – 115 mln. dolerių nuostolis – čia net nelabai dera. Š alia to, didžiausias pasaulio automobilių gamintojas š.m. trečią ketvirtį parodė veiklos pelną.
Pasak analitikų, smarkiai pagerėję finansiniai rezultatai, ypač lyginant su 2005 m., yra rezultatas kol kas sėkmingai vykdomos restruktūrizacijos, kuria siekiama vien šiemet veiklos kaštus sumažinti 9 mlrd. dolerių. Tačiau „General Motors“ vis dar „smaugia“ neišspręstos aukštų atlyginimų bei sveikatos draudimo problemos, o taip pat didelės sąnaudos, susiję su GMAC ir „Delphi“ – buvusiais dviem didžiausiais koncerno padaliniais. Kartu atkreipiamas dėmesys ir į neigiamą grynųjų pinigų srautą.
Spalis 26, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą