Alfa Romeo planuose – Junior modelis, konkuruosiantis su Mini

„Alfa Romeo“ planuoja gaminti mažų prestižinių automobilių klasei priskiriamą modelį, kuris varžytųsi su „Mini“. Š is sportiškas trejų durų hečbekas vadinsis „Junior“ ir bus kuriamas naujojo „Fiat Punto“ platformos pagrindu, tačiau turės visiškai kitokį kėbulą. Š į mėnesį mažasis „Junior“ gavo ir „Alfa Romeo“ valdančio „Fiat Auto“ pritarimą.

„Junior“ pasirodys iki 2008 m. ir bus pats kukliausias „Alfa Romeo“ automobilis. Š ios markės gamoje jis užims vietą žemiau dabartinio 147 modelio, kurį 2009 m. pradžioje pakeis kiek didesnis 149 modelis. 2008 m. pabaigoje „Alfa Romeo“ ketina sugrįžti į JAV rinką. Jos automobiliais prekiaus tai pačiai „Fiat“ grupei priklausančios „Maserati“ markės salonai, tačiau „Junior“ šioje šalyje artimiausiu metu nepasirodys, nes „Punto“ platforma neatitinka kai kurių JAV specifinių normatyvų.

„Alfa Romeo 159“

Italijos gamintojas viliasi, kad „Junior“ bus trečia populiari „Alfa Romeo“ platforma po 147 ir 159 modelių bei pastarojo pagrindu gaminamo kupė „Brera“ ir kabrioleto „Spider“. Tikimasi, kad tuomet „Alfa Romeo“ pardavimai pasieks 300 tūkst. vnt. ribą – Italijos bendrovė tikina, kad realizuojant tiek automobilių būtų galima tikėtis gauti šiek tiek pelno. „Junior“ metiniai pardavimai turėtų sudaryti 60-80 tūkst. vnt., o 147 ir 159 platformų – atitinkamai po 100 ir 120 tūkst. vnt. Š ie tikslai yra gana ambicingi, nes pernai „Alfa Romeo“ pardavimai smuktelėjo nuo kuklių 153 tūkst. vnt. iki vos 126 tūkst. vnt. Tuo tarpu šios markės rekordas buvo užfiksuotas dar 1989 m. – tuomet pavyko parduoti 229,700 vnt. automobilių.

Siekdamas mažajam „Junior“ suteikti sportiško automobilio aureolę „Fiat“ variklių gamybos padalinys „Fiat Powertrain Technology“ kuria turbininę 1,8 ltr. benzininio agregato versiją, kuri turės net 230 AG. Standartinio 1,8 ltr. „Fiat“ variklio, kuris montuojamas ir į „Alfa GT“, galia siekia 140 AG.

„Alfa Romeo 147“

Galingiausia „Junior“ versija bus komplektuojama su nenuolatine keturių varomų ratų pavara, t.y. sukimo momentas į galinius ratus bus perduodamas tik praslydus priekiniams ratams. Š i transmisija yra pigesnė, lengvesnė ir naudoja mažiau degalų nei nuolatinė keturių varomų ratų sistema. Tuo tarpu kuklesnieji „Junior“ turės silpnesnius benzininius bei dyzelinius variklius ir tik priekinių varomų ratų pavarą.

Rugpjūtis 31, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: