Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Alfa Romeo“ kaina per du mėnesius sumažėjo 80%?
Rugsėjo pabaigoje – spalio pradžioje vykusios Paryžiaus automobilių parodos metu „Fiat“ vadovas Sergio Marchionne žurnalistams sakė, kad „Alfa Romeo“ kainuoja net 100 mlrd. eurų, tačiau jau lapkričio mėnesį Los Andželo parodoje jis užsiminė, kad „Alfa Romeo“ kainuotų 20 mlrd. eurų, tad „Automotive News Europe“ apžvalgininkas Luca Ciferri juokauja, kad per nepilnus du mėnesius šios itališkos markės kaina sumažėjo 80% arba 80 mlrd. eurų, tad, smukimo tempui nepakitus, iki kovo mėnesį vyksiančios Ženevos parodos „Alfa Romeo“ kaina „Volkswagen“ grupei bus jau priimtina.
Vis dėlto tikroji „Alfa Romeo“ vertė yra tik apie 2 mlrd. eurų (6,9 mlrd. Lt), t.y. dešimt kartų mažesnė už S.Marchionne įvardintą dydį. Charizmatiškasis „Fiat“ vadovas veikiausiai puikiai nutuokia, kad „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ yra bene vienintelės „Fiat“-„Chrysler“ aljanso markės, turinčios galimybių viso pasaulio rinkose, tad jis siekia jas išesmės pertvarkyti, tačiau vien „Alfa Romeo“ gaivinimas kainuos apie 1,5 mlrd. eurų (5,2 mlrd. Lt), o šios markės nuostoliams iki 2013 m. reiktų atidėti dar apie milijardą eurų (3,5 mlrd. Lt).
“Alfa Romeo Giulietta”
„Alfa Romeo“ pasižymi turtinga istorija, tačiau per metus pagamindama tik apie 100 tūkst. automobilių paskutinį dešimtmetį ji kasmet patiria 300-500 mln. eurų (1,0-1,7 mlrd. Lt) nuostolį. Dėl to gavęs patrauklų pasiūlymą parduoti „Alfa Romeo“ Italijos gamintojas galėtų sutaupyti investicijų kaštus, išvengtų artimiausius dvejus metus gresiančių nemažų nuostolių ir dar gautų solidžią sumelę. Taip „Fiat“ išloštų apie 4,5 mlrd. eurų (15,5 mlrd. Lt), o ši suma gali paskatinti S.Marchionne rimtai pagalvoti.
Lapkritis 24, 2010 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą