
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Alfa Romeo eksperimentuoja Didžiojoje Britanijoje
„Fiat“ grupės valdomas Italijos automobilių gamintojas „Alfa Romeo“ eksperimentuoja Didžiojoje Britanijoje bandydamas pagerinti savo įvaizdį. Gamintojas planuoja čia sukauptą patirtį pritaikyti plėsdamas veiklą Europoje bei JAV. „Alfa Romeo“ vadovas Antonio Baravalle pabrėžė, kad Didžiojoje Britanijoje vykdoma strategija vėliau bus taikoma kitoms Europos šalims.
Pasak A.Baravalle, gamintojo tikslas yra ne tik susigrąžinti prestižinės markės įvaizdį, bet iki 2008 m. gauti pelno ir įvykdyti ambicingus pardavimų plėtros planus – 2010 m. parduoti 300 tūkst. automobilių. Tuo tarpu pernai „Alfa Romeo“ pardavimai siekė tik 160 tūkst. vnt.
„Alfa Romeo“ sėkmė yra labai svarbi „Fiat Auto“, nes tik ši markė gali gauti pakankamai dideles pelno maržas, kad visa grupė dirbtų pelningai. „Fiat“ markei paskutiniu metu sekasi neblogai, tačiau jos maržos yra labai nedidelės.
Nors „Alfa Romeo“ vardą lydi ilgas gedimų ir prasto klientų aptarnavimo šleifas, gamintojas savo eksperimentams pasirinko Didžiąją Britaniją, nes čia ši markė dar neblogai žinoma. Be to, Didžioji Britanija, kitaip nei Vokietija, neturi stiprių vietinių gamintojų. A.Baravalle pridūrė, kad pradėti bandymus Didžiojoje Britanijoje paskatino ir dideli BMW bei „Audi“ pardavimai šioje šalyje.
Siekdama atgauti gerą vardą „Alfa Romeo“ susisiekia su šia marke nusivylusiais pirkėjais britais ir gerina aptarnavimo kokybę. Be to, buvo įdiegta klientų skambučių linija. Panašu, kad šios gamintojo pastangos duoda vaisių: A.Baravalle prognozuoja, kad šiemet „Alfa Romeo“ pardavimai Didžiojoje Britanijoje sieks 9 tūkst. vnt., nors pernai pavyko parduoti vos 5,550 automobilių. Vadovas mano, kad iki 2010 m. pardavimai gali pasiekti 30 tūkst. vnt., tačiau pripažįsta, kad „Alfa Romeo“ susiduria su aršia konkurencija.
Didžiojoje Britanijoje įgautą patirtį „Alfa Romeo“ pirmiausia ketina panaudoti Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje ir Š veicarijoje. Be to, iki 2009 m. vidurio ši markė planuoja sugrįžti į JAV rinką.
Kovas 26, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą