
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
ACEA baiminasi 25% rinkos smukimo Europoje 2009 m.
Europos automobilių gamintojų asociacija ACEA prognozuoja, kad šiemet Senojo žemyno naujų automobilių rinka sumažės mažiausiai 25% iki maždaug 11 mln. vnt. Š i prognozė yra gerokai niūresnė už anksčiau skelbtą 10-15% nuosmukį. ACEA generalinis sekretorius Ivanas Hodacas mano, kad rinka dar nepasiekė dugno. Anot jo, žemiausią tašką jau galima numatyti, tačiau jis dar nepasiektas.
Ivanas Hodacas
Anot I.Hodaco, ACEA mato, kad automobilių rinkos krizė yra gilesnė, nei buvo manyta, todėl prognozė buvo pakoreguota įvertinant staigius nuosmukius daugelyje Europos rinkų. ACEA duomenimis, šių metų sausio-gegužės mėnesiais naujų automobilių registravimas Europoje sumažėjo beveik 14% iki 5,960 tūkst. vnt. Asociacija tikisi, kad rinka stabilizuosis šių metų pabaigoje arba kitų metų pradžioje. I.Hodacas mano, kad greito rinkos atsigavimo tikėtis neverta. Anot jo, šiuo metu automobilių pramonę kamuojanti krizė yra rimčiausia nuo pat Antrojo pasaulinio karo laikų.
ACEA prognozuoja, kad 2007 m. lygį, t.y. maždaug 16 mln. vnt., pavyks pasiekti 2013-2015 m.
Liepa 14, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą