
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Aabar Investments“ tapo didžiausiu „Daimler“ akcininku
Vokietijos automobilių gamintojas „Daimler“ pranešė, kad už 1,95 mlrd. eurų (6,73 mlrd. Lt) pardavė 9,1% akcijų paketą Abu Dhabio (JAE) investicinei bendrovei „Aabar Investments“. „Daimler“ kapitalas išaugs 10%, o Abu Dhabio bendrovė įsigis 96,4 mln. naujai išleidžiamų akcijų po 20,27 euro (69,99 Lt). Išaugus įstatiniam kapitalui Kuveito Emyrato valdoma „Daimler“ akcijų dalis sumažės nuo 7,6% iki 6,9%, o „Aabar Investments“ taps didžiausiu „Daimler“ akcininku.
Analitikai pastebi, kad šis Vokietijos bendrovės žingsnis atskleidžia, kaip smarkiai Europos gamintojams šiuo metu trūksta lėšų. „Bernstein Research“ atstovas Maxas Warburtonas mano, jog po šio sprendimo galima spėti, kad „Daimler“ kapitalo poreikis yra didesnis, nei buvo manyta. M.Warburtonas tvirtina, kad „Daimler“ 2008 m. pabaigoje turėtos 3,1 mlrd. eurų (10,7 mlrd. Lt) grynųjų pinigų atsargos ir bendrasis 5,6 mlrd. eurų (19,3 mlrd. Lt) rezervas yra mažesni nei BMW ar „Volkswagen“.
“Daimler” vadovas D.Zetsche džiaugiasi naujais investuotojais
„Morgan Stanley“ analitikas Adamas Jonas mano, kad ekonomikos klimatui staiga nepagerėjus „Daimler“ pavyzdžiu gali pasekti ir kiti Europos automobilių gamintojai. Pasak jo, „Daimler“ šį sprendimą priėmė laiku, nes vėliau akcijų emisijos pardavimas gali tapti dar sudėtingesnis. A.Jono apskaičiavimais, šiemet kiekvieną dieną „Daimler“ patiria per 18 mln. eurų (62 mln. Lt) nuostolį, tad gautų lėšų pakas padengti vos maždaug 100 dienų nuostolį. Anot A.Jono, šiemet visi Europos gamintojai kartu per dieną vėjais paleidžia apie 104 mln. eurų (359 mln. Lt), tad per metus gali būti prarasta apie 60% visos sektoriaus kapitalizacijos.
„Daimler“ šefas Dieteris Zetsche tikino, kad kartu su „Aabar“ bus siekiama strateginių tikslų. Bendrovės ketina bendradarbiauti trijose srityse: konstruojant elektra valdomus automobilius, kuriant naujas sudėtines medžiagas automobilių gamybai ir plėtojant socialinius projektus Abu Dhabyje, kur jauni ir talentingi žmonės būtų ruošiami darbui automobilių pramonėje.
Balandis 15, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą