
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
2008 m. „Volkswagen“ grupė pasiekė automobilių pardavimų rekordą
Nors 2008 m. daugelio gamintojų pardavimai smuko, „Volkswagen“ grupė džiaugėsi rekordiniu rezultatu – jos pardavimai išaugo 0,6% iki 6,23 mln. vnt. Vokietijos gamintojo vadovas Martinas Winterkornas džiaugėsi, kad pavyko išlaikyti duotą pažadą ir tokiu sunkiu metu pasiekti rekordines veiklos apimtis. Pasak jo, geras rezultatas patvirtina „Volkswagen“ grupės markių strategijos sėkmę ir tai, kad jų automobiliai puikiai vertinami visame pasaulyje.
Naujasis “Volkswagen Golf Plus”
Praeitais metais gamintojui pavyko sustiprinti pozicijas trijose didžiausiose savo rinkose: Vokietijoje, Kinijoje ir Brazilijoje. Vokietijoje grupės pardavimai išaugo 0,4% iki 1,06 mln. vnt., Kinijoje jie ūgtelėjo net 12,5% iki 1,02 mln. vnt. ir pirmą kartą šioje rinkoje viršijo 1 mln. vnt. ribą, o Brazilijoje augimas siekė 8,9% iki 633,300 vnt.
Nepaisant sėkmingų 2008 m., „Volkswagen“ grupė planuoja, kad šiemet jos pardavimai dėl ekonomikos nuosmukio sumažės maždaug 10%. „Volkswagen“ grupę sudaro „Volkswagen“, „Audi“, „Š koda“, „Seat“ , „Bentley“, „Lamborghini“ ir „Bugatti“ markės.
Vasaris 26, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą