
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
2006 m. Kinijos automobilių eksportas buvo rekordinis
Kinijos prekybos ministerija pranešė, kad pernai šalies automobilių eksportas išaugo daugiau nei du kartus ir perkopė 340 tūkst. vnt. Sedanų eksportas padidėjo daugiau nei tris kartus viršydamas 90 tūkst. vnt. ribą. 2005 m. Kinijos automobilių eksportas augo 120% iki 173 tūkst. vnt.
Kinijos prekybos viceministras Wei Jianguo dar lapkričio mėnesį teigė, kad per artimiausius dešimt metų šalies automobilių ir jų komponentų eksporto apimtys turėtų pasiekti 120 mlrd. dolerių (320 mlrd. Lt), t.y. apie 10% pasaulinės automobilių prekybos.
Kinijos naujienų agentūra „Xinhua“ taip pat pranešė, kad siekdama apsaugoti vietos gamintojus nuo aršios tarpusavio konkurencijos ir norėdama atsikratyti bendrovių, kurios yra pernelyg mažos konkuruoti tarptautinėje rinkoje, vyriausybė dar šiemet nustatys eksporto kvotas. Tai reiškia, kad pačius automobilius, surinkimui paruoštus pilnus detalių komplektus ir važiuokles eksportuoti bus galima tik gavus vyriausybės leidimą.
Kiniški automobiliai daugiausia eksportuojami į besivystančias rinkas: Artimuosius Rytus, Lotynų Ameriką ir Rusiją.
Sausis 17, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą