Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
2006 m. „Renault“ tikisi pardavimų augimo
Prancūzijos gamintojas „Renault“ tikisi, kad dėl geros kuklaus „Logan“ modelio paklausos bei trečiosios kartos „Clio“ debiuto pardavimai šiemet išaugs. „Renault“ pernai visame pasaulyje pardavė 2,531,506 lengvuosius automobilius, t.y. 1,7% daugiau nei 2004 m, tačiau pardavimai Europoje sumažėjo 4,1%.
Už rinkodarą ir pardavimus atsakingas „Renault“ viceprezidentas Patrickas Blainas tikino, kad siekdamas didinti maržas gamintojas didžiausią dėmesį skirs fiziniams asmenims ir mažoms bei vidutinėms įmonėms, nes šioms pirkėjų grupėms parduodami automobiliai duoda didžiausią pelną. Gamintojas viliasi, kad šiemet pardavimai aršia konkurencija pasižyminčioje Europos rinkoje truputėlį išaugs. Anot P.Blaino, pagrindinis „Renault“ prioritetas yra pelningumas.
Trejų metų „Renault“ strategiją bei praeitų metų veiklos vertinimą šios bendrovės vadovas Carlosas Ghosnas pateiks vasario 9 d.
„Renault“ valdo kontrolinį Pietų Korėjos gamintojo „Renault Samsung Motors“ akcijų paketą bei 44,4% Japonijos gamintojo „Nissan“ akcijų. Š ios „Nissan“ akcijos sudaro daugiau nei 80% „Renault“ rinkos kapitalizacijos, kuri siekia 20,5 mlrd. eurų (70,8 mlrd. Lt).
„Kepler Equities“ analitikas Patrice Solaro tikina, kad „Nissan“ daro didelę įtaką „Renault“ rezultatams, o pastaruoju metu šis Japonijos gamintojas praranda tempus. P.Solaro mano, kad šie metai Prancūzijos gamintojui bus sunkūs, nes, nepaisant puikių „Logan“ ir „Samsung“ rezultatų bei pardavimų augimo už Europos ribų, Senajame žemyne daugelio „Renault“ automobilių pardavimai mažėja, o iki 2007 m. modelių gamoje neatsiras naujų narių.
Daugiausia „Renault“ automobilių pernai buvo realizuota Prancūzijoje, Ispanijoje, Didžiojoje Britanijoje bei Vokietijoje. Gamintojas pranešė, kad „Megane“ šeima (įskaitant „Scenic“) išsaugojo populiariausio Vakarų Europos modelio titulą – pernai šiame regione buvo parduoti 619,462 „Megane“ šeimos automobiliai. Š is modelis užėmė 4,3% rinkos ir aplenkė „Volkswagen Golf“ (3,9%) bei „Ford Focus“ (3,7%).
P.Blainas mano, kad „Renault“ pardavimai šiemet turėtų padidėti dėl naujos kartos „Clio“ debiuto, atnaujinto „Megane“ pasirodymo bei papildytos „Laguna“ variklių gamos. Pasak vadovo, didžiausio pardavimų augimo tikimasi už Europos ribų. P.Blainas pasidžiaugė, kad gamintojui pavyko sumažinti priklausomybę nuo namų rinkos – pernai 72% „Renault“ automobilių buvo parduoti ne Prancūzijoje.
P.Blainas pažymėjo, jog praeitų metų pabaigoje smuktelėjo Ispanijos, Didžiosios Britanijos ir Italijos rinkos. Didžiosios Britanijos rinka tapo mažiau pelninga, nes čia į kainų karą įsivėlė „Ford“ ir „General Motors“ valdoma „Vauxhall“ markė. Be to, Vokietijos gamintojai visoje Europoje pasiūlė nemažų nuolaidų.
Analitikai mano, kad C.Ghosnas „Renault“ veiklos plane numatys atleisti iki 10% darbininkų ir maždaug milijardu eurų (3,45 mlrd. Lt) sumažinti kaštus. P.Blainas atsisakė komentuoti C.Ghosno planą, tačiau teigė, kad vadovas siekia sumažinti „Renault“ priklausomybę nuo „Megane“ modelio ir Europos rinkos.
Vasaris 3, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą