Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
2005 m. “Opel” baigs nuostolingai
Vokietijos žurnalas “Focus” pranešė, kad šiemet “Opel” nuostolis bus mažesnis nei planuota – apie 300 mln. eurų (1,036 mln. Lt). Anot šio leidinio, rugpjūčio mėnesį “Opel” vadovai prognozavo, kad 2005 m. gamintojo nuostoliai sudarys apie 340 mln. eurų (1,174 mln. Lt).
“Focus” citavo “Opel” pardavimų skyriaus vadovą Jeaną-Marcą Gales,ą, kuris džiaugėsi, kad išaugo maržos, padidėjo pardavimai ir pavyko sumažinti gamybos, rinkodaros bei administracinius kaštus. Anot jo, dabar “Opel” pelningumas yra smarkiai pagerėjęs.
Pernai “Opel” atsisakė paviešinti savo veiklos rodiklius ir skelbė tik bendrus “General Motors Europe” rezultatus. Vis dėlto šaltinis pranešė, kad pernai “Opel” nuostoliai sudarė apie 500 mln. eurų (1,726 mln. Lt), o 2003 m. – 384 mln. eurų (1,326 mln. Lt).
Gruodis 22, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą