Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Volkswagen“ siekia užbaigti „katastrofą“ JAV rinkoje
Siekdama pagerinti padėtį JAV rinkoje, „Volkswagen“ pirkėjams pasiūlys visais keturiais ratais varomą universalą, kuris bus sukurtas „Jetta“ modelio pagrindu ir gaminamas Pueblos gamykloje Meksikoje. Už „Volkswagen“ markę JAV rinkoje atsakingas bendrovės viceprezidentas Lenas Huntas teigė, kad naujasis universalas veikiausiai pasirodys 2006 m. ir bus parduodamas kaip atskiras modelis, o ne „Jetta“ modifikacija.
Būsimasis universalas yra dalis Vokietijos gamintojo strategijos pagerinti padėtį JAV, nes pernai nuostoliai šioje rinkoje pasiekė 930 mln. eurų (3,211 mln. Lt). Siekdama apsisaugoti nuo valiutų kursų svyravimų, „Volkswagen“ sumažins automobilių importą išVokietijos ir padvigubins Pueblos gamyklos gamybos apimtis. „Jetta“ ir jos universalo versija JAV rinkai bus gaminami dideliais kiekiais.
Š iuo metu Pueblos gamykloje surenkami „Jetta“ ir „New Beetle“ modeliai, o iki 2007 m. jos gamybos apimtys turėtų pasiekti 300 tūkst. vnt. per metus. Didžioji dali Meksikoje pagamintų automobilių bus skirti JAV rinkai.
Tuo tarpu naujasis „Passat“ sedanas ir universalas JAV rinkoje bus pateikiami kaip ištaigingesni modeliai su turtinga įranga ir galingais varikliais. Gamintojas tikisi, kad, netgi pardavus mažiau naujųjų „Passat“, pavyks gauti pelno.
JAV rinkoje „Volkswagen“ prastai sekėsi dėl senstelėjusios modelių gamos, abejotinos Meksikoje pagamintų automobilių kokybės, didėjančios azijietiškų markių konkurencijos, o didžiausia Vokietijos gamintojo problema tapo smukęs dolerio kursas, nes dėl to europietiški automobiliai smarkiai pabrango.
Būtent dėl valiutų kursų svyravimų L.Huntui nepavyko laikytis ankstesnio „Volkswagen“ atsigavimo plano: šios markės pardavimai JAV pernai sumažėjo iki 256,111 vnt., o 2003 m. jie siekė 302,686 vnt. „Volkswagen“ valdybos pirmininkas Berndas Pischetsriederis tokius rezultatus pavadino „katastrofa“.
Anot L.Hunto, dėl didelių „Jetta“ ir „Passat“ pristatymo išlaidų šiemet bendrovė JAV rinkoje veikiausiai dirbs nuostolingai, tačiau 2006 m. jau galima tikėtis pelno.
40% pardavimų (daugiau kaip 140 tūkst. vnt.) sudaranti „Jetta“ yra populiariausias „Volkswagen“ modelis JAV. Gamintojas tikisi, kad „Passat“ ir „Jetta“ universalai pasirodys kaip tik tuo metu, kada JAV pirkėjams visureigiai jau bus atsibodę. L.Huntas mano, kad „Volkswagen“ flagmanu JAV galėtų tapti kitų metų pradžioje debiutuosiantis „Passat“ universalas, kuris bus varomas visais keturiais ratais ir turės 280 AG V6 variklį.
„Volkswagen“ JAV pirkėjams taip pat pasiūlys sportišką „Jetta“ versiją, kuri bus vadinama GLI vardu.
Gegužė 12, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą