
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Volkswagen“ pirmo pusmečio pelnas pranoko prognozes
„Volkswagen“ veiklos pelnas pirmąjį šių metų pusmetį išaugo net 62% iki 1,38 mlrd. eurų (4,76 mlrd. Lt) ir gerokai viršijo „Reuters“ apklaustų analitikų prognozę – 1,11 mlrd. eurų (3,83 mlrd. Lt). Gamintojas patikino šiemet sieksiąs didesnio tiek ikimokestinio, tiek ir veiklos pelno.
Ikimokestinis pelnas, į kurį įeina ir dviejų bendrų įmonių Kinijoje rezultatai, per šešis pirmuosius šių metų mėnesius padidėjo tik 5,2% iki 672 mln. eurų (2,320 mln. Lt), tačiau pagrindinio „Volkswagen“ padalinio veiklos pelnas išaugo daugiau kaip du kartus iki 871 mln. eurų (3,007 mln. Lt), o grynųjų pinigų srautas padidėjo nuo 270 mln. eurų (932 mln. Lt) iki 658 mln. eurų (2,272 mln. Lt). „Volkswagen“ markės veiklos marža antrąjį ketvirtį išaugo nuo 1,14% iki 2,8%.
Wolfsburge (Vokietija) įsikūrusi bendrovė dar kartą pakartojo sieksianti, kad dėl „ForMotion“ efektyvumo programos bendrasis pelnas šiemet išaugtų 3,1 mlrd. eurų (10,7 mlrd. Lt). Gamintojo vadovas Berndas Pischetsriederis užsibrėžė tikslą, kad per trejus metus ikimokestinis grupės pelnas išaugtų 4 mlrd. eurų (14 mlrd. Lt), o „Volkswagen“ padalinio bendrasis pelnas padidėtų net 7 mlrd. eurų (24 mlrd. Lt).
Rugpjūtis 8, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą