Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Volkswagen“ pasirinko vietą gamyklai Rusijoje ir investuos 370 mln. eurų
Didžiausias Europos automobilių gamintojas „Volkswagen AG“ nusprendė statytis gamyklą Rusijoje, apie 160 km į pietvakarius nuo Maskvos nutolusiame Kalugos regione. Rusijos ekonomikos ministerija pranešė, kad į naujos gamyklos statybą „Volkswagen“ investuos 370 mln. eurų (1,278 mln. Lt): 270 mln. eurų (932 mln. Lt) bus skirta surinkimo gamyklai, o likę 100 mln. eurų (345 mln. Lt) – presavimo cechui.
Vokietijos bendrovė pranešė, kad naujoje gamykloje bus sukurta iki 3,5 tūkst. naujų darbo vietų. Jau kitų metų antroje pusėje Kalugoje išpilnų detalių komplektų bus pradėti rinkti automobiliai, o 2009 m. pradžioje, įrengus metalo apdirbimo ir dažymo skyrius, parsidės pilnavertė automobilių gamyba. Išpradžių Kalugos gamyklos pajėgumai sieks 20 tūkst. automobilių per metus, o vėliau išaugs iki 115 tūkst. vnt.
Pirmiausiai Rusijoje bus pradėti rinkti „Š koda Octavia“ automobiliai, o vėliau – „Volkswagen Polo“, „Passat“, „Touareg“ bei specialiai šios šalies rinkai skirtas „Polo“ pagrindu sukurtas sedanas, kurio kaina turėtų nesiekti 10 tūkst. eurų (34,5 tūkst. Lt). Čia gali būti gaminamas ir Europos rinkai skirtas mažas automobilis „Volkswagen Gol“ (nepainioti su „Golf“).
„Volkswagen“ vadovas Berndas Pischetsriederis teigė tikįs, kad gamykla Rusijoje leis sumažinti „Volkswagen“ modelių kainas šioje šalyje ir padidinti užimamą rinkos dalį. Didžioji dalis automobilių komponentų ilgainiui bus perkama išvietos tiekėjų, tačiau variklius ir transmisijas tieks „Volkswagen“ grupės gamyklos.Per artimiausius ketverius-penkerius metus „Volkswagen“ tikisi metinius pardavimus Rusijoje padidinti nuo 30 tūkst. vnt. iki 150 tūkst. vnt.
Birželis 5, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą