
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Volkswagen“ nutraukia „Phaeton“ prekybą JAV
„Volkswagen“ pripažino, kad reprezentacinis sedanas „Phaeton“ JAV rinkoje neturi jokių perspektyvų. Vokietijos gamintojas šio modelio prekybą už Atlanto ketina nutraukti jau šią vasarą.
„Volkswagen“ atstovas spaudai Hansas-Gerdas Bode sutiko, kad „Phaeton“ prekyba JAV yra nuostolinga ir neteikia vilčių. Sprendimą pašalinti „Phaeton“ išJAV rinkos priėmė „Volkswagen“ markės grupės vadovas Wolfgangas Bernhardas ir naujasis „Volkswagen of America“ viceprezidentas Adrianas Hallmarkas. Š ie vadovai nusprendė, kad „Volkswagen“ JAV turėtų likti masinė markė. Anot H.G.Bode, W.Bernhardas ir A.Hallmarkas teigė, jog reiktų nepamiršti, kad „Volkswagen“ yra masinių automobilių gamintojas, todėl tai ir reikėtų akcentuoti JAV rinkoje, kurioje šiuo metu gamintojas veikia nuostolingai.
2005 m. „Phaeton“ pardavimai JAV sumažėjo net 57,7%: nuo 1,939 vnt. iki 820 vnt. „Phaeton“ prekyba JAV bus nutraukta liepos ar rugpjūčio mėnesį, tačiau Europoje šiuo modeliu bus prekiaujama ir toliau. Be to, spaudoje jau pasirodė pranešimų, kad „Volkswagen“ ketina kurti antros kartos „Phaeton“ modelį ir gaminti jį toje pačioje Dresdeno (Vokietija) gamykloje.
JAV rinkoje „Volkswagen“ ketina visą dėmesį sutelkti į pagrindinius – „Golf“, „Jetta“, „Passat“ ir „Touareg“ – modelius bei pasiūlyti nišinių automobilių, tokių kaip netrukus pasirodysiantis kupė-kabrioletas „Eos“. 2003 m. JAV debiutavęs „Phaeton“ niekada nepasiekė pirminio pardavimų tikslo – 5,000 vnt. per metus, o pernai neįvykdė net ir labai kuklaus plano – 1,000 vnt.
Pasak H.G.Bode, „Volkswagen“ tikisi, kad jos padėtį JAV pagerins nauji „Jetta“, „Passat“ ir atnaujintas „New Beetle“ modeliai. Vis dėlto praeitų metų lapkritį gamintojas pranešė, kad 2005 m. nuostoliai JAV turbūt bus didesni nei 2004 m., kuomet jie sudarė 907 mln. eurų (3,132 mln. Lt).
Sausis 26, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą