
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Volkswagen“ gali prireikti dar didesnio kaštų mažinimo, negu numatyta
„Volkswagen“ markės vadovas Wolfgangas Bernhardas interviu Vokietijos laikraščiui „Welt am Sonntag“ teigė, kad „Volkswagen“ kaštus gali tekti mažinti labiau nei planuota. Anksčiau W.Bernhardas tikėjosi iki 2008 m. mažindamas išlaidas „Volkswagen“ finansinius rodiklius pagerinti 7 mlrd. eurų (24 mlrd. Lt).
Anot vadovo, artimiausi treji metai „Volkswagen“ bus lemiami, todėl šis laikotarpis bus itin sunkus. Jis taip pat išreiškė susirūpinimą, kad gamintojas kol kas dar nežengia į priekį, o veikiau slysta atgal.
W.Bernhardas atskleidė ir artimiausių penkerių metų savo darbo uždavinius – jis nori, kad po šio laikotarpio „Volkswagen“ dirbtų pelningai, o modelių gamą papildytų iki 10 naujų automobilių. Priešpat W.Bernhardo interviu Vokietijos automobilių gamintojas pranešė, kad mažinant kaštus gali tekti atleisti ir dalį darbuotojų.
„Volkswagen“ grupės bosas B.Pischetsriederis tikino, kad Vakarų Europoje automobilių gamybos ateitis yra labai miglota. Pasak jo, „Volkswagen“ turi turėti galimybę pelningai eksportuoti automobilius netgi ir esant nepalankiam dolerio kursui bei nuolatiniam spaudimui mažinti kainas.
Rugsėjis 7, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą