
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„VM Motori“ laimėjo dar du užsakymus tiekti dyzelinius variklius
„VM Motori“ laimėjo konkursą tiekti dyzelinius variklius dviems nedideliems Europos gamintojams. Dyzeliniai agregatai bus tiekiami neįvardintiems Vakarų Europos gamintojui bei Centrinėje Europoje lengvuosius komercinius automobilius gaminančiai bendrovei.
Italijos Cento gamykloje per metus „VM Motori“ pagamina 70 tūkst. turbodyzelinių jėgainių. 50 tūkst. jų sumontuojama į Europos rinkai skirtus „Chrysler“ bei „Jeep“ modelius, o 5 tūkst. išsiunčiami „Jeep“ į JAV. Be to, pagal „VM Motori“ licenziją „Hyundai“ bei „Kia“ Korėjoje per metus pagamina 240 tūkst. dyzelinių variklių.
Nuo 2006 m. „GM Daewoo“ Korėjoje per metus gamins 260 tūkst. „VM Motori“ variklių. Tuo tarpu Kinijos gamintojas „Jaingling Motor Company Group“ taip pat nuo 2006 m. per metus pagamins 60 tūkst. „VM Motori“ dyzelinių agregatų.
Sausis 7, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą