
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Toyota“ tikisi Europoje parduoti po 700 tūkst. vnt. čia pagamintų automobilių
Nuo kitų metų „Toyota Motor“ planuoja Europoje kasmet parduoti apie 700 tūkst. čia pagamintų automobilių. Š is kiekis turėtų būti pasiektas, kuomet Kolino (Čekija) gamykla pradės veikti pilnu pajėgumu. Neseniai atidarytoje gamykloje gaminami „Toyota Aygo“, „Citroen C1“ ir „Peugeot 107“ modeliai.
Iki 2010 m. „Toyota“ tikisi padidinti Europoje parduodamų automobilių skaičių iki 1,2 mln. vnt. per metus, todėl neatmetama galimybė, kad Japonijos bendrovė didins savo gamybinius pajėgumus senajame žemyne.
„Toyota Motor“ Europos rinkodaros padalinio vadovas Tadashi Arashima teigė, kad planuojama per metus parduoti 100 tūkst. Čekijoje pagamintų „Aygo“. Taip pat buvo padidinti ir kitų Toyota“ gamyklų Europoje pajėgumai, tačiau dalį automobilių tenka importuoti išJaponijos, Tailando ir Pietų Afrikos Respublikos.
Pasak T.Arashimos, nuo pardavimų priklauso, ar „Toyota“ didins gamybos pajėgumus Europoje. Apytikriais duomenimis, pernai 26 Europos šalyse buvo parduoti 725,687 „Toyota“ automobiliai.
T.Arashima taip pat teigė, kad:
- „¢ „Aygo“ daugiausiai bus parduodamas tose ES šalyse, kuriose 2008 m. įsigalios griežtesni reikalavimai išmetamam anglies dioksido (CO2) kiekiui. Pagal šias taisykles, vidutinis parduodamų automobilių CO2 kiekis turės neviršyti 140 g/km, tuo tarpu „Aygo“ į aplinką išmeta tik 110 g/km. Tai reiškia, kad į šalis, kuriose šis reikalavimas negalios, bus tiekiamas nedidelis „Aygo“ kiekis.
„¢ Europoje veikiausiai nebus parduodamas Detroito parodoje pristatytas „Lexus LF-A“ koncepcinis modelis. Pasak „Toyota“ atstovo, šis modelis Europos rinkai būtų pernelyg prabangus, nes pirmiausiai reikia susikurti prestižinės markės įvaizdį. Per artimiausius trejus metus „Lexus LF-A“ turėtų pasirodyti JAV.
Per trejus-ketverius metus „Toyota“ tikisi padvigubinti „Lexus“ pardavimus Europoje. Pernai pavyko parduoti 25 tūkst. „Lexus“ automobilių. „Lexus“ įvaizdis bus gerinamas pristatant hibridinius modelius bei remiant įvairius renginius.
Kovas 29, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą