„Toyota“ teigia, kad jos veikla Kinijoje yra 20-30 metų trukmės projektas

„Toyota Motor“ prezidentas Fujio Cho teigė, kad šio Japonijos gamintojo pastangos įsitvirtinti Kinijos rinkoje yra ilgalaikis projektas. F.Cho patvirtino, jog artimiausiu metu nesitikima užimti nemažą Kinijos rinkos dalį ir išprekybos šioje šalyje gauti didelį pelną.

Antrajam pasaulio automobilių gamintojui „Toyota“ puikiai sekasi daugelyje užsienio rinkų, tačiau Kinijoje jis kol kas užima autsaiderio poziciją. Pats F.Cho pripažino, kad „Toyota“ Kinijoje smarkiai atsilieka nuo šios rinkos lyderių „Volkswagen“ bei „General Motors“ ir pagal parduotus automobilius užima tik 10-11 vietą.

“Toyota Avensis Combi”

„Toyota“ prezidentas teigė žiūrįs į įsitvirtinimą Kinijoje kaip į ilgalaikį 20-30 metų trukmės projektą. Vis dėlto, puikiai suprasdamas šios didelės rinkos svarbą, F.Cho vieną išaštuonių naujų viceprezidentų žada paskirti Kinijos rinkos stebėjimui.

Aplenkusi Vokietiją, Kinija tapo trečia pagal dydį pasaulinė automobilių rinka po JAV ir Japonijos. Pernai „Toyota“ Kinijoje pardavė 116 tūkst. automobilių ir užėmė 5% rinkos. Jos varžovė „Honda“ pernai Kinijoje realizavo per 214 tūkst. automobilių.

“Toyota Land Cruiser”

„Toyota“ šiemet žada padidinti pardavimo apimtis. Jau šį pavasarį Kinijoje bus pradėtas gaminti prabangus „Toyota“ sedanas „Crown“.

Kovas 9, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: