Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Toyota“ siekia gerinti kokybę Europoje
Siekdamas sumažinti automobilių techninės priežiūros ir garantinių aptarnavimų skaičių „Toyota“ Europos padalinys dar labiau akcentuos kokybiško gamybos proceso svarbą. Š iemet Japonijos gamintojas Didžiojoje Britanijoje atidarys taip vadinamą „Pasaulinės gamybos centrą“ (Global Production Center), kuriame bus apmokomi Europoje esančių „Toyota“ gamyklų darbininkai. Pirmasis toks centras prieštrejus metus buvo atidarytas Japonijoje, o trečiasis dar šiemet turėtų pradėti veikti JAV.
„Toyota Motor Europe“ vadovas Shinchi Sasaki tvirtino, kad pirkėjas neturėtų susidurti su jokiomis kokybės problemomis. Vadovas pripažino, kad dėl sparčios gamintojo plėtros atidarant naujas gamyklas ir priimant daug darbininkų galėjo šiek tiek nukentėti „Toyota“ automobilių kokybė. Prieštapdamas Europos padalinio vadovu S.Sasaki buvo už kokybę atsakingas „Toyota Motor“ pareigūnas.
Praeitų metų spalį dėl priekinių žibintų jungiklio defekto „Toyota“ visame pasaulyje atšaukė net 1,4 mln. automobilių. Tai didžiausias atšaukimas „Toyota“ istorijoje.
Vis dėlto S.Sasaki tikino, kad šis atšaukimas dar nereiškia, kad „Toyota“ automobilių kokybė suprastėjo. Anot jo, gamintojas verčiau imasi prevencinių veiksmų, o ne sprendžia jau iškilusias problemas. „Toyota“ kokybė galėjo nukentėti ir dėl to, kad plečiantis gamybai tiekėjai buvo priversti sparčiai didinti pajėgumus.
Pasak S.Sasaki, svarbiausia yra užtikrinti viso gamybos proceso kokybę, o ne tikrinti jau pagamintus automobilius. Tai reiškia, kad gerai turi dirbti ne tik darbininkai, bet ir automobilių kūrimo, pirkimų, o taip pat tyrimų bei vystymo padaliniai. Tikimasi, kad naujieji mokymo centrai naujiems darbuotojams sudarys sąlygas greičiau įsisavinti „Toyota“ darbo kultūrą.
Kaip ir kiti gamintojai, „Toyota“ skirtinguose modeliuose naudoja nemažai bendrų komponentų. Tai leidžia sumažinti kaštus, tačiau gali neigiamai atsiliepti kokybei, nes net ir viena defektą turinti detalė sukelia daug problemų.
Sausis 23, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą