
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Saab“ sugrįžta prie ankstesnės naujų modelių programos
„Saab“ vėl prisiminė prieštrejus metus sustabdytą naujų modelių programą, pagal kurią šis „General Motors“ padalinys per ateinančius aštuonerius metus pristatys aštuonis naujus modelius. Pirmasis naujas modelis turėtų būti „Saab 9-6“, tačiau jis bent artimiausiu metu neturės dyzelinio variklio.
„Saab“ pareigūnai nenori komentuoti šios naujų modelių programos, tačiau ja labai džiaugiasi bendrovės darbuotojai bei „Saab“ dileriai. Vienas jų teigė, kad pagaliau atsiras modelių, kuriais bus galima konkuruoti su „Audi“ ar BMW.
Jau šį rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje „Saab“ pristatys atnaujinto dizaino 9-5 modelį. Manoma, kad tai buvo būtinas šio gamintojo ėjimas, nes „Saab 9-5“ modelio naujos kartos kūrimas buvo vis atidėliojamas dėl miglotų šios markės ateities perspektyvų. Dabartinis „Saab 9-5“ modelis debiutavo dar 1997 m.
Tikimasi, kad 9-3 serijos pardavimus padidins rudenį debiutuosiantis universalas. 9-3 sedanas pasirodė 2002 m., tačiau smunkant Europos sedanų rinkai jis taip ir nepateisino gamintojo vilčių. Visiškai naujas šio gamintojo modelis bus „Subaru B9“ pagrindu sukurtas „Saab 9-6“ visureigis, kuris bus gaminamas už Atlanto. Š is modelis JAV rinkoje debiutuos kitų metų pradžioje, o Europoje pasirodys tik 2007 m. „Saab 9-6“ veikiausiai neturės dyzelinio variklio, nes yra labai brangu sukurti dyzelinę šešių cilindrų „Boxer“ tipo „Subaru“ variklio versiją.
Pagrindiniai „Saab“ modeliai ir toliau bus 9-3 ir 9-5. Po 2008 m. pasirodysiantys abiejų modelių įpėdiniai bus kuriami antros kartos „General Motors“ „Epsilon“ architektūros pagrindu ir gaminami „Opel“ gamykloje Ruesselsheime (Vokietija).
Š altiniai tvirtina, kad 9-3 ir 9-5 pardavimai turėtų sudaryti apie 150 tūkst. vnt. per metus, o ateityje dėl naujų nišinių modelių „Saab“ metiniai pardavimai turėtų išaugti iki 250 tūkst. vnt.
„Saab“ planuoja naują tarpinį modelį bei įpėdinį „Subaru“ pagrindu sukurtam 9-2X automobiliui. Pernai „Saab“ pagamino 128,646 automobilius, išjų 89,636 vnt. sudarė 9-3 sedanai bei kabrioletai. Prieš9-3 universalo pasirodymą bendrovė padidino gamybos apimtis.
„Saab“ dileriai tikisi, kad nauji šio gamintojo modeliai bus tikri „Saab“, o ne tokie kaip „Subaru“ pagrindu sukurtas 9-2X arba „Chevrolet TrailBlazer“ pagrindu gaminamas 9-7X. Manoma, kad „Saab“ modelių strategija remsis visais keturiais ratais varomais automobiliais bei tarpiniais modeliais.
Liepa 19, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą