
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Robert Bosch“ tapo didžiausiu pasaulyje automobiliu komponentų tiekėju
Vokietijos pramoninė grupė „Robert Bosch“ 2004 m. tapo didžiausiu pasaulyje automobilių komponentų gamintoju pagal pardavimų vertę. Vis dėlto Vokietijos bendrovė perspėjo, kad augimo tempai šiemet sulėtės ir atsisakė komentuoti, kokią pelno maržą tikimasi pasiekti 2005 m.
2004 m. „Robert Bosch“ automobilinio padalinio pajamos išaugo maždaug 7% iki 25,3 mlrd. eurų (87,4 mlrd. Lt), ir Š tutgarte (Vokietija) įsikūręs gamintojas pirmą kartą aplenkė JAV bendrovę „Delphi“. Visos „Bosch“ grupės pardavimai pernai padidėjo 10% iki 40 mlrd. eurų (138 mlrd. Lt). „Bosch“ mano, kad šiemet augimo tempas sudarys apie du trečdalius 2004 m. rezultato.
Dėl padidėjusių žaliavų kainų bei dolerio kurso smukimo „Bosch“ vadovas Franzas Fehrenbachas atsisakė komentuoti, ar bendrovė šiemet sieks padidinti pelno maržą iki 7%. Anot F.Fehrenbacho, šiemet pasireikšpadidėjusių žaliavų kainų poveikis, nes dėl ilgalaikių kontraktų pernai jis „Bosch“ bendrovei didelės įtakos neturėjo. 2004 m. „Bosch“ marža išaugo nuo 5% iki 6%.
Automobilių komponentų gamintojai šiuo metu yra atsidūrę itin sunkioje padėtyje, nes automobilių gamintojai juos spaudžia mažinti kainas, o plieno ir kitų žaliavų tikėjai brangina savo produkciją.
Anot F.Fehrenbacho, 2004 m. dėl padidėjusių žaliavų kainų komponentų gamintojų kaštai išaugo dešimtimis milijonų, o šiemet jie dar padidės. Pasak Prancūzijos automobilių komponentų gamintojo „Valeo“ valdybos pirmininko Thierry Morino, dėl žaliavų kainų augimo prasidėjęs pelno mažėjimas tęsis visus šiuos metus.
„Delphi“ pardavimai pernai išaugo 2% iki 28,7 mlrd. dolerių (75,6 mlrd. Lt), tačiau bendrovė patyrė 36 mln. dolerių (95 mln. Lt) nuostolį ir prognozuoja, kad šiemet nuostolis išaugs iki 350 mln. dolerių (922 mln. Lt). Daugiau kaip pusę „Delphi“ apyvartos sudaro „General Motors“ užsakymai.
Sausis 31, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą