„Renault“ didino pardavimus už Europos ribų

„Renault“ grupės lengvųjų automobilių pardavimai pirmąjį šių metų pusmetį padidėjo nuo 1,308 mln. vnt. iki 1,356 mln. vnt., tačiau daugiausiai prie to prisidėjo augimas už Europos ribų. Bendrovės užimama pasaulinės rinkos dalis siekė 4,2%. Dėl menkos paklausos ir senstelėjusios modelių gamos Vakarų Europos rinkoje Prancūzijos gamintojo pardavimai sumažėjo 0,8% iki 971,407 vnt.

„Renault“ tikisi, kad dėl didelės kukliojo „Logan“ modelio paklausos bei naujos kartos „Clio“ debiuto pardavimai antrąjį pusmetį augs sparčiau. Prancūzijos bendrovė neatsisakė šių metų 4% maržos prognozės.

Trečios kartos “Renault Clio”

„Renault“ pardavimai Vakarų Europoje sumažėjo, nes pagrindiniai modeliai („Megane“, „Clio“, o ypač „Twingo“) jau spėjo senstelėti. Originaliojo „Megane“ populiarumas neslūgo net kelerius metus, tačiau pirmąjį pusmetį jo pardavimai sumažėjo 5% (apie 20 tūkst. automobilių), nes pirkėjai susidomėjo naujesniais, ne mažiau originaliais kitų markių modeliais.

Vakarų Europos automobilių gamintojus šiuo metu vargina arši konkurencija su iškitų žemynų importuojamais modeliais, aukštos žaliavų ir degalų kainos bei vangi paklausa. Pirmąjį pusmetį pardavimai Prancūzijoje padidėjo 5,6%, taip pat augo ir Ispanijos bei Italijos rinkos, tačiau analitikai mano, kad apie bendrą Europos rinkos atsigavimą kalbėti dar anksti.

„Renault“ pardavimai už Europos ribų ūgtelėjo 16,8% iki 384,214 automobilių.

„Renault“ markės automobilių pardavimai sumažėjo 0,6% iki 1,219 mln. vnt., bet Rumunijos padalinio „Dacia“ pardavimai šoktelėjo net 89,5% iki 79,068 vnt. „Renault“ tikisi, kad „Logan“ debiutas Rusijoje, Maroke, kitose Afrikos šalyse ir aštuoniose Vakarų Europos rinkose smarkiai pagerins antrojo pusmečio rezultatus. Be to, rudenį turėtų debiutuoti ir naujos kartos „Clio“, tačiau šio modelio poveikis bendriems rezultatams bus ryškesnis ne šiemet, o 2006 m.

Rugpjūtis 8, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: