„Peugeot 206“ – PSA atsakas į „Logan“

„PSA/Peugeot-Citroen“ siekia, kad „Peugeot 206“ būtų gaminamas ir parduodamas beveik visose pasaulio dalyse, panašiai kaip ir „Renault“ sukurtas „Dacia Logan“. Abi Prancūzijos bendrovės jau gamina ar artimiausiu metu rengiasi gaminti šiuos modelius eilėje besivystančių valstybių. Galimybes gaminti nebrangų, neturtingoms rinkoms skirtą sedaną svarsto ir „Volkswagen“, šis Vokietijos gamintojo projektas kol kas vadinamas kodiniu vardu 3-K.

„Peugeot“ ir trečiasis pagal dydį Malaizijos automobilių gamintojas „Naza“ susitarė, kad šioje Azijos šalyje kitų metų pradžioje bus pradėta gaminti penkių durų „Peugeot 206“ modelio versija su vairu dešinėje pusėje. Malaizijoje 206 modelis vadinsis „Naza“, o į kaimynines šalis bus eksportuojamas kaip „Peugeot“. Automobilis bus gaminamas Malaizijos šiaurės vakaruose esančioje Guruno gamykloje.

PSA susitarimas su „Naza“ yra dalis projekto, kuriuo siekiama „Peugeot 206“ paversti besivystančioms rinkoms skirtu nebrangiu automobiliu. Vakarų Europoje 2006 m. pradžioje turėtų pasirodyti šio modelio įpėdinis, kuris veikiausiai vadinsis 207.

“Peugeot 206″ sedanas

„Peugeot“ atstovas spaudai Christianas Fabry tvirtino, kad 206 pardavimai išesmės jau padengė visas su juo susijusias investicijas, todėl dabar 206 modelį galima naudoti skverbiantis į naujas rinkas. Ilgus metus Vakarų Europoje mažų automobilių klasėje pirmavęs „Peugeot 206“ dabar gali tapti visų laikų perkamiausiu „Peugeot“ modeliu. Š ių metų gegužės 23 d. nuo Prancūzijos gamintojo konvejerio nuriedėjo jau 5-milijonasis „Peugeot 206“, o iki metų pabaigos šis mažas automobilis gali viršyti ir 205 modelio rekordą – 5,378,000 vnt.

Malaizijoje gaminamas 206 modelis kainuos 10-12 tūkst. eurų (35-41 tūkst. Lt) ir bus gerokai brangesnis už „Logan“, kuris Centrinėje Europoje kainuoja apie 6 tūkst. eurų (21 tūkst. Lt). Galbūt dėl to PSA vadovai nenori „Peugeot 206“ lyginti su „Logan“. Anot „Peugeot“ vykdančiojo direktoriaus Frederico Saint-Geours, 206 yra modernus automobilis tiek dizaino, tiek ir saugumo srityse.

Vis dėlto ieškodamas partnerių ar pats gamindamas 206 modelį neturtingose užsienio šalyse PSA eina „Renault“ pramintu keliu. Dar šiemet „Peugeot 206“ gamyba turėtų prasidėti Kinijoje, o Frankfurto automobilių parodoje debiutuos besivystančioms rinkoms skirtas „Peugeot 206“ sedanas, kuris bus gaminamas Irane. Kai kuriose Pietų Amerikos bei Azijos rinkose, pavyzdžiui, Argentinoje arba Kinijoje, pirkėjai daug mieliau renkasi sedanus, o ne hečbekus.

„Dacia Logan“ gamyba Kinijoje turėtų prasidėti 2007 arba 2008 m. Š is automobilis jau gaminamas Rumunijoje, Rusijoje ir Maroke. „Volkswagen“ 3-K projekto modelis Kinijoje galėtų debiutuoti dar iki 2008 m.

Rugsėjis 8, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: